Gå til innhold

Test: Er du en snobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg
Skrevet

Ta testen her :

http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=26344

Ingen snobb.

Score: 12% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Av og til føler jeg meg ganske snobbete, men jeg er visst ikke det.

Eller, så er jeg bare litt snobbete. Av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 12% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Gjest lurven
Skrevet

litt snåbbjeg fikk 42 pst :oops:

Skrevet

Ingen snobb.

Score: 30% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

:briller:

Skrevet

Jeg var visst litt mer snobbete en jeg trodde, jeg.. må jobbe med saken. Spørsmålene var jo ganske så seriøse, kanskje..

Skrevet

Litt snobbete.

Score: 37% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Kan ærlig innrømme at jeg er litt snobbete, men på langt nær så mye at det gjør noe eller går ut over folk. :D

Noen wannabe er jeg hvertfall ikke.. :ler:

Følger min egen stil og er meg selv, på godt og vondt. :blunke:

Gjest Hilde K S
Skrevet

12 %. Jeg er akkurat så god som jeg vil være på slike tester. Skal prøve en gang til og svare 100 % ærlig...

Skrevet

Du kommer ut som...

Ingen snobb.

Score: 22% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

ingen overraskelse..

Gjest Hilde K S
Skrevet

Vel, det steg til 27 % og jeg er fortsatt ingen snobb.

Skrevet

HVA? :o

Litt snobbete.

Score: 50% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Skrevet

Litt snobbete.

Score: 47% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Ja ja.. Når de sier de så.. :-?

Skrevet

Ingen snobb her heller! Score: 27%

Skrevet

Ingen snobb.

Score: 17% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt snobbete.

Score: 62% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

huff a meg må vist gå inn i meg selv litt :hoho:

Skrevet

Litt snobbete.

Score: 45% Du er ørlitt snobbete. Enten er du en noe krampeaktig wannabe, eller så er du bare litt snobbete fra naturens side. Du er uansett mye mindre overfladisk enn en snobb, og du har beina betraktelig bedre plantet på jorda.

Jeg er ingen wannabe, men må nok innrømme at jeg er litt snobbete til tider. :oops:

Skrevet

Ingen snobb.

Score: 15% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Skrevet

Ingen snobb.

Score: 22% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

Gjest Pudding
Skrevet

Ingen snobb.

Score: 25% Du er ingen snobb. Du ekskluderer ikke mennesker etter sosial status, utseende eller klær, og du er heller ikke opptatt av å vise deg fram. Du bryr deg om det indre, ikke det ytre.

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...