Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ;))))
Skrevet

Hei!

Henvender meg mest til menn med denne tråden, men kvinner må selvsagt gjerne svare. Vi er tross alt på kvinneguiden.

Når dere er i et forhold, synes dere det mest interessante ved dama deres er utseendet hennes? Jeg synes ofte menn ikke er interessert i å bli skikkelig kjent med meg meg, utover akkurat det å kjenne på meg ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Henvender meg mest til menn med denne tråden, men kvinner må selvsagt gjerne svare. Vi er tross alt på kvinneguiden.

Når dere er i et forhold, synes dere det mest interessante ved dama deres er utseendet hennes? Jeg synes ofte menn ikke er interessert i å bli skikkelig kjent med meg meg, utover akkurat det å kjenne på meg ...

Nytter ikke med ett vakkert yttre om det ikke er noen hjemme om du skjønner hva jeg mener.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Viktigste for meg i et forhold er at det går ann å prate med henne og at vi har mye og bra sex. Mao så vil en kvinne jeg liker oppleve at jeg klår på henne 24/7.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Jeg synes ofte menn ikke er interessert i å bli skikkelig kjent med meg meg, utover akkurat det å kjenne på meg ...

Sannsynligvis begge deler: det ene utelukker ikke det andre.

Dette blir og litt avhengig av din alder...og også hva slags type menn/miljø du velger/vanker i/vanligvis ender opp med.

Det kommer også an på situasjonene du havner i: ONS og på byen-nachspiel pleier ikke å føre med seg dybdeanalyser og smarte spørsmål.

Derimot, har du antennene ute på mer fast forhold til én mann, vil du oppleve at han er ganske så dedikert til hele deg på en mer helhetlig måte enn affærene.

Gjest Overfladisk
Skrevet

Jeg er nok litt overfladisk nå tror jeg, kanskje det er fordi jeg nettopp er ferdig med et brudd. Jeg er gutt, og jeg merker at jeg prioriterer utseende ganske høyt, i hvert fall nå for tida. Ser jeg en pen jente ute på byen f.eks., kan jeg være interessert i å vite om hun har noen andre gode egenskaper. Ser jeg en jente jeg ikke finner attraktiv, så gidder jeg ikke finne ut om hun har noen andre gode egenskaper.

Jenter jeg ikke synes er utpreget pene ved første øyekast, må jeg bli kjent med godt på andre måter før jeg lurer på om det kan ligge noe i luften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...