Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Freddy
Skrevet

Data en dame som jeg ble kjent med over internett. Jeg syns hun virker som en hyggelig og oppegående dame så jeg ønsker å møte henne igjen og kanskje etterhvert gjøre noe mere ut av det enn bare å date. Er det å ha sex på første daten ødeleggende i så fall? Det var ikke noe press fra noen sin side og det falt seg naturlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Data en dame som jeg ble kjent med over internett. Jeg syns hun virker som en hyggelig og oppegående dame så jeg ønsker å møte henne igjen og kanskje etterhvert gjøre noe mere ut av det enn bare å date. Er det å ha sex på første daten ødeleggende i så fall? Det var ikke noe press fra noen sin side og det falt seg naturlig.

Ikke nødvendigvis.

For min del (mann), så ønsker jeg ikke å fremstå som en som kun er ute etter å pule. Ergo avstår jeg, såfremt det faller seg naturlig å ikke ha sex på første date.

Nå er jeg lykkelig gift, og min kone og jeg hadde oss på første date ;-)

Skrevet

Hvis det falt seg naturlig var det selvsagt ikke ødeleggende. Men det er et men, og det er det vel i alle sammenhenger. Neste date kan bety forventninger om sex, og om en av dere eller begge ikke er helt klar for det, så blir det vanskelig, eller kan bli det. Kan oppleves som et press, må vi ha sex igjen, og nå når vi er edrue.. eller noe sånt.

Du kan vel tolke selv utfra telefonsamtale og mail/sms etter den kvelden? Som regel går det helt bra, datingfasen bruker være ok, hvis dere liker hverandre. :)

Gjest Marlo
Skrevet

Jeg og min samboer möttes på nett, og når han kom til Norge så hadde vi sex förste dagen. Han bor her enda - litt over 3 år senere, så det er da ikke alltid slik at det er så ödeleggende :)

Skrevet

De 2 gangene jeg har hatt sex på første date, så har jeg også endt opp med å bli sammen med gutten. Hvis begge har lyst og det føles naturlig, så gjør det vel ikke noe. Men det er vel egentlig ikke den beste måten å starte et evt. forhold på.

Skrevet

Så det dere indirekte sier er at om det ikke blir noe sex på første daten, er det bare å drite i det?

Skrevet

Eg og sambo møttes på nett, så gjennom en felles kompis og hadde sex før første date...

Første date hadde vi dagen etter, etter mer sex...Vi er sammen enda, snart 2,5 år etter og venter vårt første barn :)

Tror ikkje det at ein har sex på første date ødlegger så mye, men det er noen jenter som har sex sjølv om dei ikkje har lyst, som ikkje klarer å sei nei, noe som gjør at dei angrer seg etterpå og ofte skylder på guten at det er hans feil... då kan sex første daten ødlegge mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...