Gå til innhold

Bazaar Klubb?

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg ble nesten fornærmet da jeg leste brevet. Her står det: Du er plukket ut fra en omfattende undersøkelse som viser at du passer inn som mottager av nye Klubb Baazar... Hva fanden? Hva slags undersøkelse? Absolutt ingenting av alt dette er i min interesse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_eli_*
Skrevet

jeg har også fått et sånn brev, sendte inn sms,fikk til svar at jeg hadde sendt feil kode????? rart. :gjeiper:

Gjest Eurodice
Skrevet
jeg har også fått et sånn brev, sendte inn sms,fikk til svar at jeg hadde sendt feil kode????? rart. :gjeiper:

Kanskje du hadde et feil siffer.

Gjest Gjest
Skrevet
Noen flere som har fått sånn reklame-pakke i posten derfra? Sånn "du har garantert vunnet en av de tre premiene bak på dette arket"?

Synes sånt er litt moro jeg, og siden minste-premien var 50 flaxlodd tenkte jeg at jeg likegodt kunne sende inn... Fikk mld tilbake om at jeg vant førstepremien da, så blir jeg litt skeptisk :fnise:

Skrevet

Hmmm... føyer meg i gruppa som sikkert har blitt lurt trill rundt... men fant dette: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_alle.j...verdi=993080063

det ser ut til at det er et selskap i alle fall... uansett, politiet i morgen tidlig. Står tross alt at uavhentede premier går til Radiumhospitalet sin barneavdeling, dette bør ikke være tull! :nei:

mer info?? :sjenert:

Gjest Bånn
Skrevet
Noen flere som har fått sånn reklame-pakke i posten derfra? Sånn "du har garantert vunnet en av de tre premiene bak på dette arket"?

Synes sånt er litt moro jeg, og siden minste-premien var 50 flaxlodd tenkte jeg at jeg likegodt kunne sende inn... Fikk mld tilbake om at jeg vant førstepremien da, så blir jeg litt skeptisk :fnise:

Jeg fant dette inne på Club Royal; dere som har vunnet gratis opphold fra samarbeidspartnere kan "logge" dere inn med en kode dere har fått (?)

http://www.clubroyal.no/flyreiser.cfm

Blir spennende dette; hva som skjuler seg der inne..... la oss andre få høre! :)

Skrevet

jeg har "vunnet" samme turen tidligere... da fikk jeg gratis fly og 1 overnatting. Tror det var slik at jeg måtte være i Tyrkia 5 dager, men de andre nettene måtte jeg ordne for selv.

Det var også KJEMPE dyrt å få kjøpt en ekstra billett til mannen....

Gjest Gjest_citizen_*
Skrevet

det var morsomt.. blei nesten lurt.. heldigvis jeg har gubben min, som har alltid en ekstra øye til øvers :).. bare lureri jenter.. send SLETT til 1982

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har også mottatt dette i posten men ikke "prøvd" å vinne.. Googlet litt til på navnet til denne fruen... Ser ut som hun er daglig leder for et firma som faktisk ble stiftet i 1993. Her er adr til hjemmesiden: http://www.mailbox-media.no. Sånn jeg forstår det er det et firma som videreformidler postreklame for mange aktører, og det kunne vi jo se av den mengden vi fikk.... men akkurat at det ble kalt klubb Bazaar var jo litt spes. ja.. underfirma?? eller en av kundene deres som ønsket å gjøre litt mer ut av postreklamen sin... Sikkert riktig å melde det inn for Forbrukerombudet ja..

Gjest Gjest
Skrevet

[/qu

fått sånn jeg og.....men tør jeg svare?

Gjest madelade
Skrevet

Jeg vant også tur til Tyrkia igår, må jo si jeg også var skeptisk, så jeg ringte til

bookingen til clubroyal for å høre om dette bare var tull, men neida de sponset disse turene, så har man vunnet tur så får man tur, pluss at det var trykkfeil det var ikke bare en dags opphold på fem stjernes hotell, men en uke og fly tur/retur :)

Så Tyrkia here i come...... :)

Gjest nordfra
Skrevet

For noe tull... :nei:

vant oxo førstepremien, fikk en sms om å sende i navn og adresse. Slik at jeg kunne få min 1 dag's reisetur til tyrkia.

Useriøst!! Og ingen kontakt informasjon å henvende seg til heller, skulle gjerne ha både sagt og sendt noen GODE gloser... :lur:

klubbskjefen (Wibeke Frøshaug) som nok ikke finnes en gang, burde bare reise å ryke en viss plass.

Gjest nordfra
Skrevet
Jeg fant dette inne på Club Royal; dere som har vunnet gratis opphold fra samarbeidspartnere kan "logge" dere inn med en kode dere har fått (?)

Blir spennende dette; hva som skjuler seg der inne..... la oss andre få høre! :)

Gjest nordfra
Skrevet

hmm...kode?

har kun klubbnr, men det virket ikke!! :kjefte:

Gjest Gjest_Gunnar_*
Skrevet
hmm...kode?

har kun klubbnr, men det virket ikke!! :kjefte:

Du må skrive Bazaar, mellorom og ditt klubbnummer.

Hilsen daglig leder NRP

Skrevet (endret)

For det første har jeg aldri noen sinne vært kunde i "Se og Kjøp", og for det andre synes jeg det er utrolig rart at ALLE vinner "førstepremien". Vedder på at flaxloddene og kameraet koster firmaet mer (hvis det i det hele tatt finnes noe kamera og flaxlodd).

Endret av Strix
Gjest Gunnar Johanesen
Skrevet
For det første har jeg aldri noen sinne vært kunde i "Se og Kjøp", og for det andre synes jeg det er utrolig rart at ALLE vinner "førstepremien". Vedder på at flaxloddene og kameraet koster firmaet mer (hvis det i det hele tatt finnes noe kamera og flaxlodd).

I såfall du ikke har handlet i Se&Kjøp, har det oppstått en feil. På baksiden av vår konvolutt står vårt firmanavn og det er bare å ringe oss og vi skal sjekke opp din adresse. Registeret er "vasket" hos Posten Norge (Bring) og feil skal ikke oppstå. Jeg beklager virkelig hvis du blir støtt av vår konvolutt. Det har aldri vært meningen, tvert i mot. Det er for øvrig veldig hyggelig at vi har over 1000 stykker som gleder seg til å fly til den Tyrkiske Riviera, 4 døgn på 5 stjernes hotell, samt en 3 dagers rundreise med 2 overnatt- inger, 100% gratis. Hilsen Gunnar fra Norsk Respons Partner.

Gjest Gjest_Kjersti_*
Skrevet

Bestemoren min har vunnet 1. premien til Tyrkia. Saken er at hun er for dårlig til å dra avsted, og hun har fått melding om at gevinsten er personlig og ikke kan overdras.

Er det da mulig å eventuelt få byttet til 2. eller 3. premie?

Hun har mer lyst på flax-lodd :P

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har også motatt dette brevet, og tro det eller ei, jag vant OGSÅ 1.premie som alle andre :P meget skeptisk... hadde håpet på flaxlodd ^^

Skrevet

Hei.. Jeg har også vunnet tur til Tyrkia.. Sitter her med en blandet følelse om dette er lureri eller er sant. Får se hva som kommer i posten om noen dager..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...