Gå til innhold

Bazaar Klubb?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vant oxo idag - men ikke 1 døgn, det står i meldingen: Gratulere du har vunnet 1. premie - tur retur Tyrkia og 7 døgn på hotell!! Noen andre som har fått den???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser nå at flere har vunnet 7 døgn på hotell ( hadde ikke lest alle innleggene.. hehe;) Nei, tror nok ikke jeg bekrefter min gevinst - lar det gå til radiumhospitalet jeg...hmmm

Gjest Gjest_Gunnar_*
Skrevet
Hei Gunnar

For en måned siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde vunnet 1.premien til Klubb Bazaar; turen til Tyrkia, og at jeg om kort tid ville motta informasjon i posten. Dette har jeg ennå ikke mottatt. Hva skjer??

Gjest Gjest_Gunnar_*
Skrevet (endret)

Hei.

Beklager, men siden jeg er mann og denne siden ikke er min favorittside var det rent tilfeldig at jeg så meldingen din.

Ring xx, Club Royal, så ordner de opp.

mvh Gunnar.

Telefonnummer fjernet iht. KG sine regler.

Strix, mod

Endret av Strix
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_kenneth_*
Skrevet

hmm...

siden madammen er der nede nå, så kan det vel være aktuellt med litt ny info om hva som skjer der nede?

De kom dit i går, hotellet er riktignok kjempeflott sier hun, men du blir "tvunget" til å kjøpe lunch, middag og kvelds-mat på hotellet, da hotellet ikke tillater at man kjøper feks lunch og tar med på rommet. Ikke at det er en reell mulighet heller da hotellet ligger "midt i ødemarka" som hun sier. De Måtte ut med 1700kr pr pers i ekstra utgifter til disse såkalte gratis\inkluderte utfluktene + obligatorisk mat-kjøp, utgifter som de overhodet ikke hadde fått forespeilet på forhånd! Før avreise fikk de beskjed om at frokost var inkludert i premien\reisen og at man stod fritt til å velge om man ville benytte seg av hotellets andre mat-tilbud, noe som selvfølgelig viste seg å være kun en teoretisk mulighet, siden det ikke er andre tilbud å benytte seg av der.

Men det blir spennende å høre hvordan resten av turen blir og om hvor mange ekstra pålagte uforutsette utgifter de må betale for disse "gratis" utfluktene.

skal fortsette å holde dere oppdatert i dagene framover. :-)

Gjest glad.. :-)
Skrevet
Jeg har betalt depositum og gleder meg til å reise å oppleve Tyrkia på en annen måte enn bare soling :regn:

Har alltid snakket om å dra til pamukkalene...

Noen flere som skal reise 1. oktober??

Gjest glad.. :-)
Skrevet

Lurer på om noen har vært på tur til tyrkia i forbindelse med premie vunnet av club bazar og club royal?

Hvis noen har vært det, hvorda var ture?

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Har du noe mere informasjon å komme med. Hadde vært kjekt å høre hvordan det gikk med de i Tyrkia. :goodbye:

Gjest Gjest_kari_*
Skrevet
:) jeg er en av de som reiste til tyrkia...kom hjem i går. vil bare si at det har vært en stor opplevelse som frister til gjentagelse. Ja, det var kjipt med alt ekstra for lunsj og middag,litt for dyrt, og at alt drikke måtte kjøpes utenom på hotellet. turen til pamukkale var helt topp!!! dere som kastet muligheten gikk glipp av mye.
Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Det var godt å høre.

Har bestilt tur til den 26. november med mat. Nå gleder jeg meg :klemmer:

Skrevet

Tråden er ryddet, se reglene om identifisering.

vimse-mod.

Gjest takknemlig tyrkiagjest
Skrevet

Hei!

Jeg er blant de mange som vant tur til Tyrkia.De som ikke tok den seriøst,men kastet den som søppel,har virkelig gått glipp av en stor opplevelse.Jeg kunne veldig gjerne ønske å bli invitert igjen.

Den obligatoriske turen var helt topp;hadde aldri opplevd dette på en vanlig sydentur.Vanligvis koster en dags utflukt ca.1000,Her fikk vi denne gratis.De turene/opplevelsene som måtte betales for,bestemte man selv om vi hadde lyst til å være med på.For min del var det deilig å ha litt fri også.Mht.måltider,skjønner jeg det var en fordel å ha alle måltidene.sikkerheten for at det vi spiser ,er ok,i stedet for raske løsninger,som fort kan gi magetrøbbel.Det har litt med bakt.floraen å gjøre.Hvem syns det er moro å bli syk på en slik tur.Sikkert verken du selv,guiden eller sjåføren!!Så jeg vil bare takke for en flott tur!!Takk til en utmerket guide og en dyktig sjåfør ,som utførte jobben til alles beste!!

Skrevet

Hei!

Kom hjem fra denne gratisturen på torsdag. Turen var helt topp! Allt det som var obligatorisk var gratis, uten mat og drikke da selfølgelig. Men det må man jo ha om man er hjemme også. Synes egentlig at disse forståsegpåerne som oppfordret alle til å kaste turen, kan svlege en kamel eller 10! Dere har gått glipp av en kjempetur med mange fine og interesante opplevelser.

Til dere som ikke har reist enda; gled dere! Jeg ønsker dere en opplevelsesrik tur i Tyrkia.

Skrevet

Jeg spyr av denne dårlig tildekkede reklamen fra Bazar her på KG.

Hvor dumme tror dere folk egentlig er?

Gjest Mumsima
Skrevet
Jeg spyr av denne dårlig tildekkede reklamen fra Bazar her på KG.

Hvor dumme tror dere folk egentlig er?

Jeg tror de dumme her er de som er så skeptiske.

Takk for info, dere som har vært på tur! Vil gjerne høre enda mer! :-) Jeg er en av de heldige som har vunnet og takket ja. Drar sammen med en venninne den 29.oktober. Vi har bestilt halvpensjon, så vi får middag på hotellet. Lunsj og drikke er vel noe man må regne med å kjøpe uansett.

Gleder meg til en forholdsvis billig tur og med bra hoteller!

Her er hotellet vi skal bo på: www.paraisoverde.com.tr

Husker ikke linken til det andre hotellet, men det er bra det også.

Skrevet
Jeg tror de dumme her er de som er så skeptiske.

Takk for info, dere som har vært på tur! Vil gjerne høre enda mer! :-) Jeg er en av de heldige som har vunnet og takket ja. Drar sammen med en venninne den 29.oktober. Vi har bestilt halvpensjon, så vi får middag på hotellet. Lunsj og drikke er vel noe man må regne med å kjøpe uansett.

Gleder meg til en forholdsvis billig tur og med bra hoteller!

Her er hotellet vi skal bo på: www.paraisoverde.com.tr

Husker ikke linken til det andre hotellet, men det er bra det også.

På an igjen...

• 3 uker senere...
Gjest Mumsima
Skrevet

Jeg takker Club Royal for en herlig tur! Det ble ganske dyrt med drikke, men ellers ingenting å "klage" på. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...