Gjest madelade Skrevet 6. juni 2009 #81 Skrevet 6. juni 2009 Hmm....... Skjønner ikke hvorfor folk skal være så negative når man vinner en gratis ferie??????? Kan man ikke bare ta imot reisen og være glad? Jeg hadde ikke hatt råd til å dra på ferie i år , men nå vant jeg denne turen , så da ble det ferie likevel........Kall meg naiv men der jeg kommer fra blir vi faktisk glad om vi vinner, eller får noe... Jeg synes dere som klager og syter for denne turen skulle skamme dere!
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 6. juni 2009 #82 Skrevet 6. juni 2009 Noen flere som har fått sånn reklame-pakke i posten derfra? Sånn "du har garantert vunnet en av de tre premiene bak på dette arket"? Synes sånt er litt moro jeg, og siden minste-premien var 50 flaxlodd tenkte jeg at jeg likegodt kunne sende inn... Fikk mld tilbake om at jeg vant førstepremien da, så blir jeg litt skeptisk
Gjest Norlænningen Skrevet 6. juni 2009 #83 Skrevet 6. juni 2009 Jeg har også vunnet en slik reise. Gratis står d, men vedder på at vi må betale reisa til Oslo selv, bare den kommer seg på godt over 5000,- DISTRIKTSVENNLIG- NÆI.........
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 7. juni 2009 #84 Skrevet 7. juni 2009 ja dette blir jo artig..halve norge på tur til tyrkia.haha haha, ja... jeg vant jo oxo 1 premie. men ville heller hatt det kameraet som da ikke finnes jeg skal hvertfall ikke reise på denne turen. bare tull hele greia.
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 7. juni 2009 #85 Skrevet 7. juni 2009 Hmm....... Skjønner ikke hvorfor folk skal være så negative når man vinner en gratis ferie??????? Kan man ikke bare ta imot reisen og være glad? Jeg hadde ikke hatt råd til å dra på ferie i år , men nå vant jeg denne turen , så da ble det ferie likevel........Kall meg naiv men der jeg kommer fra blir vi faktisk glad om vi vinner, eller får noe... Jeg synes dere som klager og syter for denne turen skulle skamme dere! fordi: hvorfor skulle noen gidde å bare gi halve norge gratis tur til tyrkia om de ikke tjener fett på det? og hvor mye blir disse avgiftene? nei, ellers takk!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #86 Skrevet 7. juni 2009 jeg fikk også den samme lappen. men som sagt jeg gikk rett på, Men så gikk jeg litt nærmere inn på den meldingen og lappen. På Lappen stod det at man fikk tur/retur med fly. og 1 natt på hotell. men på medlinga stod det 7 døgn. da måtte man jo betalte masse extra for de 6 nettene. og visst man skulle ha med familien, ville dette kommet på en formue. så det ville bare være lureri ! -Silje
Gjest Gjest_thessa_* Skrevet 7. juni 2009 #87 Skrevet 7. juni 2009 Jeg vant også tur til Tyrkia igår, må jo si jeg også var skeptisk, så jeg ringte til bookingen til clubroyal for å høre om dette bare var tull, men neida de sponset disse turene, så har man vunnet tur så får man tur, pluss at det var trykkfeil det var ikke bare en dags opphold på fem stjernes hotell, men en uke og fly tur/retur Så Tyrkia here i come...... Du er jaggu meg bra naiv. Tror du virkelig ikke at dette er noe annet enn at folk gir bort en uke i tyrkia gratis. Tror du virkelig reiseselskaper har noen grunn til å kaste bort mange hundre tusen kr rett i løse lufta fordi de er "snille" mot mennesker de aldri noensinne har møtt. God tur sier nå je...kan si sikkert at du aldri noensinne har vært så lettet over hjemreisen fra ferie som du kommer til å være etter den flotte og gratis tyrkia turen din!! Bare vent og se, turen kommer garantert til å tømme bankkontoen din på en eller annen måte. Alt er nøye planlagt når noe gis bort gratis, og jeg vet om et par som har vunnet gratis reiser. De hare endt opp med å betale mer enn de ville gjort hvis de selv hadde bestillt turen.
Gjest Emera Skrevet 7. juni 2009 #88 Skrevet 7. juni 2009 Hmm....... Skjønner ikke hvorfor folk skal være så negative når man vinner en gratis ferie??????? Kan man ikke bare ta imot reisen og være glad? Jeg hadde ikke hatt råd til å dra på ferie i år , men nå vant jeg denne turen , så da ble det ferie likevel........Kall meg naiv men der jeg kommer fra blir vi faktisk glad om vi vinner, eller får noe... Jeg synes dere som klager og syter for denne turen skulle skamme dere! Hehe, morsom du, Wibek... eh.. madelade.
Gjest Gjest_Huldra_* Skrevet 7. juni 2009 #89 Skrevet 7. juni 2009 Er det overhodet NOEN av de som har mottatt brevet, som har vunnet kamera eller flaxlodd?? Ut fra det en av de ansvarlige bakom firmaet sier, så kan det jo nesten se slik ut.....
Gjest Gjest_Vibeke_* Skrevet 7. juni 2009 #90 Skrevet 7. juni 2009 Jeg vant nettopp 1.premie, men jeg hadde vunnet TUR/RETUR OG 7 NETTER!!! SKA SEI:-) Men jeg sendte inn til Fujidirekte med koden, og de sa velkommen som medlem så de tror nok at dette er i orden...om de får nye kunder så er vel de og de andre firmaene fornøyde;-)
Gjest Gjest_siw_* Skrevet 7. juni 2009 #91 Skrevet 7. juni 2009 jeg vant også tur til Tyrkia!! Men min var tur retur og 7 overnattinger!! Vet ikke helt hva dette her er!!! Men klart de tjener på det hvis man kjøper flere biletter?? Ikke mange som reiser alene på tur er det vel??
Luuna Skrevet 7. juni 2009 #92 Skrevet 7. juni 2009 Jeg har også mottatt et slikt brev som dette her. Venter på at jeg også skal vinne 1. premien. Regner ikke med at jeg vinner noen av de to andre premiene siden alle andre også vinner 1. premie. Jeg kunne jo tenkt meg flax loddene egentlig jeg.. Blir litt revet med av slike reklame ting som dette her jeg.. Hold oss videre oppdatert om denne saken, og til dere som reiser: GOD TUR! Og gi oss en tilbakemelding på hva dere opplever og hva det koster dere.
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 7. juni 2009 #93 Skrevet 7. juni 2009 Er det noen som kan si meg hvilket nummer dere sendte meldingen til på sms,og hva dere skrev?
Gjest Gjest_Anka_* Skrevet 8. juni 2009 #94 Skrevet 8. juni 2009 Jeg vant også 1.ste premien. Jeg antok at dette var en bløff og at alle vant samme premie. Jeg søkte derfor opp clubroyal og de er så på minus. Eier ikke en krone. Men jeg sendte inn og fikk opplyst at jeg har vunnet tur - retur Tyrkia med 7 døgn på hotell. Ikke 1 døgn. Om noen ber dere sette inn penger/depostium etc. så la det være.
Gjest Lurt? Skrevet 8. juni 2009 #95 Skrevet 8. juni 2009 Hei Jeg og fikk reklame i posten. Sendte inn sms og gjett... Vannt 1.premie, tur-retur og 7 døgn på hotell. Er dette for godt til å vær sant?? Blir spennedes å se hva som duker opp i posten, får vel en regning der jeg må betale alt selv...
Gjest Gjest_Panthera_* Skrevet 8. juni 2009 #96 Skrevet 8. juni 2009 Fikk også dette brevet i posten, sendte inn sms og vant førstepremie. Personlig har jeg ikke noe i mot å dra alene og dele rom med en annen hvis jeg får se Tyrkia. De får nok heller ikke prakket på meg en timeshare da jeg som student ikke har noe kredittverdi.. Det jeg er skeptisk til er å sende inn kontaktinfo. Jeg er redd for at det blir regnet som signering på en bindende kontrakt, og at man må betale hvis man ikke kan dra den dagen de setter opp (de har jo allerede adressen min, brevet var jo adressert til meg). Tror jeg vil vente på enten svar fra forbrukerrådet eller folk som har fått brosjyren i posten før jeg går videre med dette. Og håper dere som allerede har sendt inn kontaktinfo ikke plutselig er bundet til noe :S
Gjest C`est bizaaar Skrevet 9. juni 2009 #97 Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hei alle sammen , vi får smøre oss med litt tolmodighet og se hva som kommer i posten. Her er det en liten tips Klubbsjefen heter Wibeke Frøshaug ,tlf nr: xxxxxxxx Telefonnummer fjernet iht KGs regler. Strix, mod Endret 9. juni 2009 av Strix
Gjest JB Skrevet 12. juni 2009 #98 Skrevet 12. juni 2009 Ser d er fler enn meg som har vunnet 1. premie. Jeg har akkurat vært i kontakt med Club Royal, og reisen er jo forsåvidt gratis. Men som d står må man betale 995,- i depositum vist man reiser alene, pluss avgifter, drivstofftillegg og evt reiseforsikring. Etter en lang samtale fant jeg ut at vist jeg skal reise til Tyrkia med min samboer ender den totale turen på ca 5300 for oss 2 i ei uke. Dette er jo ikke kjempebillig men helt greit med tanke på at d er et 5 stjernes hotell. Men så kommer luretrikset. I denne turen er d bakt inn en guidet tur på 2-3 dager hvor du overnatter på et 3-4 stjerners uspesifisert hotell. Denne turen er jo påtvunget og kan ikke kanselleres av de reisende. Under denne turen blir d jo helt sikkert brukt litt penger osv.... Så d er jo klart at de henter inn pengene med tanke på at d er sjeldent folk reiser alene, og d 3-4 stjernes hotellet er sikkert ikke nært så dyrt som d på 5 stjerner. Vist man vil reise alene og er litt oppegående, sta og klarer å prate for seg, sånn at man ikke går på luretriks der nede så tror jeg man kommer billig ut av d. Da koster turen ca 1000kr med alt inkludert, pluss et evt depositum som jeg er litt skeptisk til. Jeg var i Tyrkia ifjor, betalte 6000 for 2 uker for 2 personer alt inkl på et 4 stjerners hotell....så muligheten for å finne turer selv er nok like greit:-)
Gjest necla Skrevet 12. juni 2009 #99 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har også vunnet. Ser Wibeke skriver dette ikke er noe tull, og at man får 7 netter i Tyrkia. Men det pleier da være vanlig at man vinner for 2 personer, ikke bare en. Reise alene er ikke så kult da. Hva vil det koste å ta med gubben, på samme hotell og ekskursjon og hele pakka. Står ingenting om det. Og er det fastsatt reisedato eller kan man velge? Hvis man svarer på smsen og sender adresse og slikt blir man bundet og må betale bruddgebyr eller noe sånt fjas, hvis dato og andre ting ikke passer??
Gjest necla Skrevet 12. juni 2009 #100 Skrevet 12. juni 2009 Jeg har også vunnet 1.premien.. håpet på flaxlodd eller fotoaparatet.... Nei jeg er ikke overbevist, det er for tynt med informasjon...og manglende informasjon...Lureri
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå