Gå til innhold

Bazaar Klubb?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

fikk og premie i posten ang. tur til Tyrkia, sende inn for det koster jo ingenting, fikk svar at eg hadde vunne tur-retur tyrkia og 7netter på hotell. Venter no på den endelige bekreftelsen og info i post3en, eg reiser ikke om det er timesher eller om ein må kjøpa eller på anna måte forplikta seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min fikk et sånt brev i posten, og vant selvfølgelig også 1.premien. på sms står det tur/retur tyrkia og 7 døgn på hotell... lukter litt rart...

hvordan kan noen tjene på dette?

Skrevet
hei på du! Jeg har oxo fått i posten i dag og sendt inn og vant 1.premie...skeptisk jeg oxo så d bir spennende å se hva vi nå får i posten..

Æ har å vunnet 1 premien,får mer info i posten om noen dager??hm... lureri?+

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
Æ har å vunnet 1 premien,får mer info i posten om noen dager??hm... lureri?+
Gjest Gjest_Naja_*
Skrevet

LOL, jeg ler meg i hjel, hele norge til tyrkia jo....jeg og gikk fem på...men hva er egentlig vitsen med dette? Statistisk sentralbyrå lurer vel på hvor lettlurte vi nordmenn er...ha hahaha.......

Gjest madelade
Skrevet
Du må skrive Bazaar, mellorom og ditt klubbnummer.

Hilsen daglig leder NRP

Vil bare takke og bukke for kjempefin premie, jeg er ihvertfall kjempefornøyd med gratis ferie...ikke hver dag man får en gratis reise :)

har prøvd å logge meg inn ved å skrive Bazaar og klubbnr. men det går ikke....?

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Vel hva enn bazaar er for noe. Så håper jeg for dem sin skyld at detta er 100% sikkert. Å lure halve norge er ikke så veldig smart gjort da, så får bare håpe det er rikitig :P

Gjest Camilla Olsson
Skrevet
Jeg trur også det er noe lureri, men er det noen som vet noe mer?

Jeg vant i dag, men jeg vant en uke. Skal få mer i posten... Måtte bare prøve å sende inn for å sjekke hva dette er. Det kan hende det er for bare en person og at om man vil ha med seg en til koster det kjempemasse???

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Vil bare takke og bukke for kjempefin premie, jeg er ihvertfall kjempefornøyd med gratis ferie...ikke hver dag man får en gratis reise :)

har prøvd å logge meg inn ved å skrive Bazaar og klubbnr. men det går ikke....?

Logge deg inn hvor??

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Hei,

Jeg ser at det er mange som har spørsmål til denne turen og har forsøkt å finne meg. Jeg har jobbnr. 66716008 og besvarer alle spørsmål. Telefonnummeret mitt og nummeret til firma Norsk Respons Parnter er å finne på 1881 og gule sider. Norsk Respons Parnter med adresse står tydelig som avsender på konvolutten for at det skal være lett å få tak i oss.

For de som har vunnet turen og det er mange førstepremier , kan jeg fortelle at dette er en ukes tur til Tyrkia. Første natten bor en på ett 5 stjernes hotell i Antalia også er det en 3 dagers eskusjon, så tilbake til hotellt i Antalia hvor en bor i 2 netter.

Ring meg så skal jeg fortelle dere om turen. Denne informasjonen vil komme i brosjyren.

Jeg forstår at noen kan være skeptiske, da det er useriøre aktører i markedet.

Ring meg gjerne.

Hilsen

Wibeke Frøshaug

Er dette for en person? Og hvor mye vil det evt. koste for medreisende?

Gjest Gjest Lindis
Skrevet

Jeg har også vunnet. Ser Wibeke skriver dette ikke er noe tull, og at man får 7 netter i Tyrkia. Men det pleier da være vanlig at man vinner for 2 personer, ikke bare en. Reise alene er ikke så kult da. Hva vil det koste å ta med gubben, på samme hotell og ekskursjon og hele pakka. Står ingenting om det. Og er det fastsatt reisedato eller kan man velge? Hvis man svarer på smsen og sender adresse og slikt blir man bundet og må betale bruddgebyr eller noe sånt fjas, hvis dato og andre ting ikke passer??

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet
Du må skrive Bazaar, mellorom og ditt klubbnummer.

Hilsen daglig leder NRP

Går fremdeles ikke...

Gjest Gjest
Skrevet

vel får jeg noe regning i posten på detta her, så blir det baluba.

Gjest Gjest karianne
Skrevet

noen som har link til club royal siden? har Bazaar noen hjemmeside?

Skrevet

Man trenger jo ikke mer enn et døgn i Tyrkia for å skrive under på Time-share papirer...

Og det er nok et rimelig press for å skrive under også, kanskje sånn som de som holder på i Spania, hvor man regelrett blir 'låst' inne i lokalet til man har skrevet under.. :-/

Gjest Gjest
Skrevet

når du skriver bazaar mellomrom klubbnr blir det 3 sifre for mye. Får bare passord er feil :S

Gjest Gjest_Renate_*
Skrevet

I såfall du ikke har handlet i Se&Kjøp, har det oppstått en feil. På baksiden av vår konvolutt står vårt firmanavn og det er bare å ringe oss og vi skal sjekke opp din adresse. Registeret er "vasket" hos Posten Norge (Bring) og feil skal ikke oppstå. Jeg beklager virkelig hvis du blir støtt av vår konvolutt. Det har aldri vært meningen, tvert i mot. Det er for øvrig veldig hyggelig at vi har over 1000 stykker som gleder seg til å fly til den Tyrkiske Riviera, 4 døgn på 5 stjernes hotell, samt en 3 dagers rundreise med 2 overnatt- inger, 100% gratis. Hilsen Gunnar fra Norsk Respons Partner.

Det var da fryktelig mange som har fått premie ved en feil da.

Samboern min har også vunnet. Helt uten å være medl, eller å ha kjøpt noe noen gang. Helt utrolig. Norsk Respons Partner burde jo snart være konkurs hvis de gir bort så mange fantastiske gaver. Helt gratis.......

Og hvordan ble ett døgn til fire? Eller var det syv? 4 døgn med 2 overnattinger gratis? Er de fire døgnene gratis?

Dette er bare tull. Sikkert noe timeshare de vil prakke på deg. Eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...