Gå til innhold

Bazaar Klubb?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Henriette_*
Skrevet
For noe tull... :nei:

vant oxo førstepremien, fikk en sms om å sende i navn og adresse. Slik at jeg kunne få min 1 dag's reisetur til tyrkia.

Useriøst!! Og ingen kontakt informasjon å henvende seg til heller, skulle gjerne ha både sagt og sendt noen GODE gloser... :lur:

klubbskjefen (Wibeke Frøshaug) som nok ikke finnes en gang, burde bare reise å ryke en viss plass.

Hei

de spurte om navn og adresse er jo de litt teite. pga at man fikk brevet i posten!!! hmmm.

jeg fikk brevet også, men kastet det. jeg har ikke deltatt i noen undersøkelse! merkelig greier!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet
Jeg ble nesten fornærmet da jeg leste brevet. Her står det: Du er plukket ut fra en omfattende undersøkelse som viser at du passer inn som mottager av nye Klubb Baazar... Hva fanden? Hva slags undersøkelse? Absolutt ingenting av alt dette er i min interesse.

Jeg er helt henrykt over å ha fått dette tilbudet, og er overhode ikke fornærmet på noen som helst måte! Var på en lignende tur til Venezia i fjor, storkosa meg! :) Vant førstepremien jeg også, nå venter jeg bare på reisedetaljene...blir spennende dette her! For dere som skal, regn med at om dere ikke har med dere mann/kone/kjæreste, så må dere sikkert dele rom med en fremmed!

Skrevet
Jeg har også motatt dette brevet, og tro det eller ei, jag vant OGSÅ 1.premie som alle andre :P meget skeptisk... hadde håpet på flaxlodd ^^

Vant førstepremien som alle andre?? Tror nok de fleste av oss som søker på Club Bazaar er de som har vunnt 1 premie. Jeg ville i hvertfall ikke gidda å googla etter en reise som jeg ikke vant, om jeg hadde vunnet et kamera!

Gjest hubla
Skrevet

Fikk brevet i dag, venter på svar om at jeg OGSÅ har vunnet førstepremien.

Ser jo ut som den reisen er legit, men hvem kan vel hive seg på en slik tur på kort varsel helt alene? Og som det skrives om man ikke tar med seg reisefølge (som selvfølgelig må dekke hele reisen og oppholdet fra egen lomme) havner man på rom med en totalt fremmed.

Jeg tipper at så få som 1/10 som "vinner" faktisk benytter seg av muligheten og reiser, derfor lønner det seg for Bazaar å spy ut 1premier i stedet for de langt mer nyttige og brukbare kameraene (og flax-lodd:) )

Gjest Harstad
Skrevet

Klarer ikke å komme meg inn på sia til club royal har prøvd med både kode og bazaar, noen som kan hjelpe??. Fins det noen annen side man kan gå for å få info??

Gjest Kjartan
Skrevet

Det er i allefall en som har fått god avkastning på "premiene fra Klubb Bazaaar.

Tenker at det haddde svart seg å opprette eget reklamefirma...

Frøshaug, Wibeke 1968 1365 Blommenholm. Inntekt:1 124 259 0 Skatt: 507 565

Tall for 2006 ,952 438 , 413 126

Gjest Gjest_Rebecca_*
Skrevet

Hvor mye koster det å få med 1 person til?

Vil ikke reise alene til Tyrkia..har super flyskrekk

Gjest gnikk
Skrevet
Det er desverre ikke mulig å bytte premie.

Selvsagt er det ikke mulig å bytte premien, da alle selvsagt vinner flyturen. Helt sikkert FRYKTELIG dyrt å eventuelt ta med samboer/ektefelle/ etc. samt andre tillegsutgifter som de fleste faktisk foretrekker å betale hvis de først drar...

Gjest gnikk
Skrevet

Nå har jeg sendt inn min sms og venter i "spenning" på å vinne en flyreise!

Ser at samboeren har fått samme brev i posten idag, så hvis vi er "ekstra heldige" så "vinner" hun også en reise!

Lurer på hvor mye denne Klubb Bazaar får per person som faktisk betaler for en ekstra person på disse reisene.....

Gjest Gjest_prinsessa_*
Skrevet
Noen flere som har fått sånn reklame-pakke i posten derfra? Sånn "du har garantert vunnet en av de tre premiene bak på dette arket"?

Synes sånt er litt moro jeg, og siden minste-premien var 50 flaxlodd tenkte jeg at jeg likegodt kunne sende inn... Fikk mld tilbake om at jeg vant førstepremien da, så blir jeg litt skeptisk :fnise:

Bazaarbrevet dukket opp i postkassa mi og. Måtte google det før jeg evt svarte (har ennå ikke svart), og lurer på hvordan jeg er plukket ut til dette? Ingen kontaktopplysninger eller adresse noen steder for henvendelser. Blir nok "SLETT" til 1982 snarest ja.

Har sett på sidene til clubroyal og her står prisene på enkeltrom og andre tillegg, blant annet drivstofftillegg, visum, skatter og avgifter som kommer på nesten 3000kr..!

Gir heller premien min til Radiumhospitalet jeg. *Medmenneske* Samboer har uansett ikke mulighet å være med, og en reise med totalt ukjente frister lite.

Der var Forbrukerombudet tipset i det minste!

Oppdater gjerne hva som skjer videre om ferien. Og bare for nysgjerrighetens skyld: Er det noen som har vunnet 2. og 3. premien...?

Gjest gnikk
Skrevet

Hoi!

Overraskende nok vant både jeg og samboer tur til Tyrkia.

Blir uansett slett og reise til to heldige barn på radiumhospitalet dette gitt!

Hmm, tror kanskje ikke de barna er istand til å dra på tur alene til tyrkia, så slipper vel Klubb Bazaar å dele ut premiene i hele tatt de da...

Lureri hele greia...

Gjest Gjest
Skrevet
Hoi!

Overraskende nok vant både jeg og samboer tur til Tyrkia.

Blir uansett slett og reise til to heldige barn på radiumhospitalet dette gitt!

Hmm, tror kanskje ikke de barna er istand til å dra på tur alene til tyrkia, så slipper vel Klubb Bazaar å dele ut premiene i hele tatt de da...

Lureri hele greia...

Hei. Sånne "premier" finnes andre plasser også. Tipper de får prosenter av de som biter på. Forretningsideen må være at ingen ønsker bare et døgn i Tyrkia. De bestiller litt mer siden reisa er "gratis" Alt man må betale utover "premien vil selvsagt til slutt bli like dyrt om ikke dyrere (husk det er 5-stjernes!!) enn en vanlig syden-reise. ....

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei. Sånne "premier" finnes andre plasser også. Tipper de får prosenter av de som biter på. Forretningsideen må være at ingen ønsker bare et døgn i Tyrkia. De bestiller litt mer siden reisa er "gratis" Alt man må betale utover "premien vil selvsagt til slutt bli like dyrt om ikke dyrere (husk det er 5-stjernes!!) enn en vanlig syden-reise. ....

Men nå sier daglig leder at det er flere døgn.. skal vi velge å tro det ??

Selv om.. gratis og gratis.. avgifter kommer på ca 600,-

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Men nå sier daglig leder at det er flere døgn.. skal vi velge å tro det ??

Selv om.. gratis og gratis.. avgifter kommer på ca 600,-

Men nå er det mange som ikke har tatt imot 1.premien. Kanskje vi skulle undersøke hvor mange sånne reiser har gått til Radiumhospitalet..???

Gjest Gjest_Kenneth_*
Skrevet
Men nå er det mange som ikke har tatt imot 1.premien. Kanskje vi skulle undersøke hvor mange sånne reiser har gått til Radiumhospitalet..???

Det er ganske lavmål å trekke inn Barneavdelingen på Radiumhospitalet for å skape et inntrykk av seriøsitet, de ser selvfølgelig ingenting til noen Tyrkia-tur, og det eksisterer selvfølgelig ingen speilrefleks kameraer eller flax-lodd heller.

Det står 7 døgn på hotell i den mottate meldingen, så jeg lurer på hva som er forretningsmodellen i dette påfunnet..? Er det salg av dyre billetter til partnere, og så kansellere hvis ikke det selges nok "ekstra-billetter"? Eller er det som i India, at de obligatoriske turene inkluderer besøk hos juvel-forretninger og teppe-fabrikker, så mottar arrangøren en klekkelig provisjon for alle salg?

Det er i alle fall ikke av goodwill disse turene "deles ut", men når det er sagt så kan det godt være (under forutsetning at det ikke bare er lureri) at enkelte vil komme positivt ut av det hele.

Gjest reiseklar
Skrevet
Hei

jeg fikk også et slik brev i posten å syntes det hørtes spennende. Sendte inn og jammen vant jeg ikke 1 premien, ble kjempeskeptisk. Dette er nok noe lureri.

Blir spennende å se hva som skjer, har prøvd å søkt info om denne klubben men den er vel fiktiv.

Hege

Gjest Gjest_John_*
Skrevet

Gikk rett på og vant 1. premie. I sms-en fikk jeg beskjed at jeg hadde vunnet tr reise og 7 overnattinger på hotell. Venter på svar i posten.

De kan vel ikke forlange noe om jeg ikke tar reisen?

John

Gjest marijom
Skrevet
Hei

jeg fikk også et slik brev i posten å syntes det hørtes spennende. Sendte inn og jammen vant jeg ikke 1 premien, ble kjempeskeptisk. Dette er nok noe lureri.

Blir spennende å se hva som skjer, har prøvd å søkt info om denne klubben men den er vel fiktiv.

Hege

ja dette blir jo artig..halve norge på tur til tyrkia.haha ;)

Gjest wibeke Frøshaug
Skrevet

Hei,

Jeg ser at det er mange som har spørsmål til denne turen og har forsøkt å finne meg. Jeg har jobbnr. 66716008 og besvarer alle spørsmål. Telefonnummeret mitt og nummeret til firma Norsk Respons Parnter er å finne på 1881 og gule sider. Norsk Respons Parnter med adresse står tydelig som avsender på konvolutten for at det skal være lett å få tak i oss.

For de som har vunnet turen og det er mange førstepremier , kan jeg fortelle at dette er en ukes tur til Tyrkia. Første natten bor en på ett 5 stjernes hotell i Antalia også er det en 3 dagers eskusjon, så tilbake til hotellt i Antalia hvor en bor i 2 netter.

Ring meg så skal jeg fortelle dere om turen. Denne informasjonen vil komme i brosjyren.

Jeg forstår at noen kan være skeptiske, da det er useriøre aktører i markedet.

Ring meg gjerne.

Hilsen

Wibeke Frøshaug

Gjest Gjest_vestlending_*
Skrevet
Noen flere som har fått sånn reklame-pakke i posten derfra? Sånn "du har garantert vunnet en av de tre premiene bak på dette arket"?

Synes sånt er litt moro jeg, og siden minste-premien var 50 flaxlodd tenkte jeg at jeg likegodt kunne sende inn... Fikk mld tilbake om at jeg vant førstepremien da, så blir jeg litt skeptisk :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...