Makin' it big Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Noen flere som har fått sånn reklame-pakke i posten derfra? Sånn "du har garantert vunnet en av de tre premiene bak på dette arket"? Synes sånt er litt moro jeg, og siden minste-premien var 50 flaxlodd tenkte jeg at jeg likegodt kunne sende inn... Fikk mld tilbake om at jeg vant førstepremien da, så blir jeg litt skeptisk
Gjest Gjest_anki_* Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Fikk også et sånn brev i posten i dag, søkte det opp på internett og fikk se ditt innlegg. Mistenker at det er noe salg av leiligheter eller noe timeshare i Tyrkia. Vi kastet det rett i spøla.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Fikk også et sånn brev i posten i dag, søkte det opp på internett og fikk se ditt innlegg. Mistenker at det er noe salg av leiligheter eller noe timeshare i Tyrkia. Vi kastet det rett i søpla
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Noen flere som har fått sånn reklame-pakke i posten derfra? Sånn "du har garantert vunnet en av de tre premiene bak på dette arket"? Synes sånt er litt moro jeg, og siden minste-premien var 50 flaxlodd tenkte jeg at jeg likegodt kunne sende inn... Fikk mld tilbake om at jeg vant førstepremien da, så blir jeg litt skeptisk hei på du! Jeg har oxo fått i posten i dag og sendt inn og vant 1.premie...skeptisk jeg oxo så d bir spennende å se hva vi nå får i posten..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Fikk også dette i posten, sendte inn og "vant" førstepris... Ble putselig betenkt, da det ikke kommer treff på clubroyal.no som skal være ansvarlig for turen til tyrkia. syntes også det var merkelig og vinne en endags tur til tyrkia. Tror kanskje dette er noe tull,..er vel ikke treff på Bazaar heller,..finner ikke ut av det. får google navnet wibeke Frøshaug og se hva som dukker opp..
Makin' it big Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 Høres veldig timeshare ut ja... Jeg som håpet å vinne kamera eller flaxlodd, blir jo uansett ikke noe tur på meg... Fødeklar som jeg er
Gjest Mateo Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Eg og fikk det i posten.... og gjett ka premie eg vant!!1.premie!! hvem gidde vel å reisa på "dagstur" te Tyrkia!!?!? Nei, detta e noe lureri!!
Gjest wrkills94 Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Eg og fikk det i posten.... og gjett ka premie eg vant!!1.premie!! hvem gidde vel å reisa på "dagstur" te Tyrkia!!?!? Nei, detta e noe lureri!! Jeg trur også det er noe lureri, men er det noen som vet noe mer?
Gjest Mateo Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Fikk også dette i posten, sendte inn og "vant" førstepris... Ble putselig betenkt, da det ikke kommer treff på clubroyal.no som skal være ansvarlig for turen til tyrkia. syntes også det var merkelig og vinne en endags tur til tyrkia. Tror kanskje dette er noe tull,..er vel ikke treff på Bazaar heller,..finner ikke ut av det. får google navnet wibeke Frøshaug og se hva som dukker opp.. Eg fant clubroyal.no ... men ville fortsatt ikke reist på tur te Tyrkia med _1_ overnatting! O.o http://www.clubroyal.no/index.cfm
Gjest Eurodice Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Noen flere som har fått sånn reklame-pakke i posten derfra? Sånn "du har garantert vunnet en av de tre premiene bak på dette arket"? Synes sånt er litt moro jeg, og siden minste-premien var 50 flaxlodd tenkte jeg at jeg likegodt kunne sende inn... Fikk mld tilbake om at jeg vant førstepremien da, så blir jeg litt skeptisk Flere som har fått reklamesending fra Baazar, ser jeg. Jeg sendte sms og fikk melding tilbake om at jeg hadde vunnet førstepremie. Det er nok noe "muffens" her ettersom mange har vunnet førstepremien.
Gjest Mateo Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Ja, det er nok noe veldig muffens her! Eneste eg finne det er clubroyal.... Men Bazaar klubb eller Wibeke Frøshaug er det ikke mye å finne på! Eg fant noe om WF på LinkedIn... Eneste en får vite der er at hun er eier av Mailboxmedia As... Hvis det er samme dama da
Yvaine Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Fikk det i posten vi også. Ringte Forburkerrådet, som syntes dette hørtes ut som no kjempejuks, og anbefalte oss å tipse Forbrukerombudet om det. Sikkert ikke dumt om flere sender dem et tips om dette. Syns det var litt fishy at det ikke kom opp noe resultat i det hele tatt når vi googlet klubben og de firmaene som var ansvarlige for utsendelsen...
Gjest Purple Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Går dere virkelig på dette her? Hvorfor skulle dere plutselig bare ha vunnet en eller annen fin premie liksom? "Alle" vet jo at sånt bare er tull!
Mir Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 mamma fikk det der idag.. vi bare lo =) at hun hade vunnet 1 overnatting på luksushotell i Tyrkia...
Gjest Gjest_Ingeborg_* Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 he he one more... jeg ringte først. Meaybe was my norvegian not good enough to find the catch. no, no catch, så jeg sendet tekstmeldingen. hahaha jepp. jeg har også vunnet 1. premie. Har funnet ingenting på netten om clubroyal, blir lit skeptisk. Så nå skal vi fa masse reclame, ikke sant?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #16 Skrevet 3. juni 2009 tenkte jeg også men det var ikke et endags tur. flere dager med ekskursjon......huff....jeg hadde mye lyst til den Canon hahahaha.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 3. juni 2009 #17 Skrevet 3. juni 2009 sto ingenting om at flyreisen var tur\retur heller, one way ticket to hell:) Merkelig at alle skulle vinne 1. Premie.... :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #18 Skrevet 3. juni 2009 Haha gleder meg til å få høre mer om dette :D
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. juni 2009 #19 Skrevet 3. juni 2009 Filler'n. Nå har jeg gledd meg til tur til Tyrkia, for også jeg vant 1.P. Men det får visst bli en annen gang. Kommer til å sende en e-post til forbrukertilsynet. Samt SLETT til 1982.
Gjest Hege Skrevet 3. juni 2009 #20 Skrevet 3. juni 2009 Haha gleder meg til å få høre mer om dette :D Hei jeg fikk også et slik brev i posten å syntes det hørtes spennende. Sendte inn og jammen vant jeg ikke 1 premien, ble kjempeskeptisk. Dette er nok noe lureri. Blir spennende å se hva som skjer, har prøvd å søkt info om denne klubben men den er vel fiktiv. Hege
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå