Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Håper noen kan hjelpe meg! Nå har jeg endelig kommet igang med trening. Jeg følger et program, hvor jeg annenhver dag skal bruke hoppetau som oppvarming (3 min) og avslutning (5 min). Men når jeg hopper, og spesielt etterpå, får jeg ubehag på yttersiden av ankelen. Min teori er at jeg lander feil med foten når jeg hopper, men tenkte bare jeg skulle spørre: sitter det en muskel ellernoe der som jeg bare ikke har visst om, som nå plutselig får kjørt seg? Jeg er klumpfot, har det noe å si? *vente på svar*
Sekretæren Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Om det er en muskel der som får kjørt seg, aner jeg ikke. Men jeg tipper at klumpfoten spiller inn, uten at jeg kan si det for sikkert. Om det fortsetter, er det jo bare å finne en annen oppvarmingsøvelse. Løping blir vel kanskje noe av det samme problemet, men hva med sykling eller ellipse? Eller trener du hjemme?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Trener hjemme ja, med matte og vekter (styrketrening). Har også merket utover kvelden at venstrefoten (selve foten) er vond, så jeg tror jeg bare må droppe hoppetau... Kjennes ut som belastningsfeil. Hmm, ja, sykling høres ikke så dumt ut... Men; takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå