Gjest pc bimbo Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har en pc spm nå helt ukontrollert har begynnt å ta bilder med web-kameraet, hva i all verden skal jeg gjøre for å stoppe det???! Har aldri brukt web-cameraet på pcen, så jeg kan ikke ha satt det i feil modus heller. har hørt om andre tilfeller der folk har fått pcen hacket og de har brukt web.camera til å ta bilder, er det dette som skjer med meg?? Og hvordan får jeg stoppet det? Vil ikke ha masse bilder av meg sirkulerende et sted på nett... for alt jeg vet kan maskinen ha gjort det lenge, jeg pleier å ha av lyden, og den eneste grunnen til at jeg oppdaget det nå var at jeg hørte klikket av kameraet, hvert 10-60 sek. Please hjelp!!
Gjest Marlo Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Enten så er det vel en innstilling du har gjort som gjör det (t.ex. at hver gang du trykker på en knapp så tar den bilde), eller så er det noe galt med kameraet ditt. Ja, det er også mulig at noen tar bilder av deg - ikke noe problem å hacke seg inn på andres web cam, men tviler da på at de gjör det hele tiden. Gå inn på innstillinger for webcameraet og sjekk der
Rakel Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Dette skjedde med meg også nå når jeg gikk inn hit på Kvinneguiden. Kan det være en annonse her som lager den lyden....?
Gjest annemor30 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Dette skjedde med meg også nå når jeg gikk inn hit på Kvinneguiden. Kan det være en annonse her som lager den lyden....? hjelpes meg!!! her også!!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Samme her også. Noen som kan finne ut hva dette er?!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Sjekk her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=419327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå