Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 ..så er jeg gravid. Jeg har tatt to tester som begge har vist svak positiv. Jeg har hørt at en strek er en strek. Litt redd for at det er disse skyggestrekene, men jeg synes ikke det ser ut som det. Den testen jeg tok i dag er sterkere enn den i går. I tillegg er det farge på den, ikke grå, altså. Det blir nok ut å kjøpe en CBD senere. Jeg kan også legge til at jeg tror det er takket være Vitex. Jeg leste om det kosttilskuddet i dette forumet. Gull verdt - for min del. :happy:
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Årh... din pokkers heldiggris Gratulerer! Men hvor får man tak i Vitex egentlig? Har hørt mye bra om dette vidundermiddelet
Gjest Lhinn Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 GRATULERER! må føles uvirkelig, men godt! :rødme: ang siste innlegget; du kan lese mer om vitex her også kan du kjøpe det (fra danmark) her. Grunnen til at du må bestille fra utlandet forklarer kirin i tråden jeg linker til; Det er fordi det er klassifisert som legemiddel i Norge (og det "beviser" jo at det har effekt). Det går altså an å få det, men da som bestanddel i registrerte medisiner. Lykke til!
Gjest Jennie Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 ..så er jeg gravid. Jeg har tatt to tester som begge har vist svak positiv. Jeg har hørt at en strek er en strek. Litt redd for at det er disse skyggestrekene, men jeg synes ikke det ser ut som det. Den testen jeg tok i dag er sterkere enn den i går. I tillegg er det farge på den, ikke grå, altså. Det blir nok ut å kjøpe en CBD senere. Jeg kan også legge til at jeg tror det er takket være Vitex. Jeg leste om det kosttilskuddet i dette forumet. Gull verdt - for min del. :happy: Gratulerer så masse, din heldiggris :) Og masse lykke til videre!
Gjest ts Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Tusen takk, alle sammen. Jeg har blandede følelser, men jeg er veldig, veldig glad. Nå er det akkurat et år siden prøvingen begynte også. Prøv Vitex. Jeg vet ikke om det var det som gjorde utslaget, men dette er første syklus med det. Jeg startet på dag 9. Først da jeg fikk det i posten. Jeg heier på dere andre.
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har etter litt lesing her nesten bestemt meg for å bestille Vitex. Men jeg ser at det er en del porto. Også lurer jeg på dette med toll og moms. En boks er vel under 200, men bestilte dere en eller flere? Jeg tenker at det er like greit å bestille et par med en gang, men jeg ikke så interessert i å begynne med fortolling og sånt. Mulig jeg tenker vanskelig... men jeg skulle ha kjøpt den 5 boksen med folsyre..
Gjest Lhinn Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 (endret) hm. du kan kun importere inntil tre mnd forbruk av vitex om gangen. én boks inneholder 100piller, så du kan nok kun bestille én av gangen. jeg bestilte samtidig folat, så til sammen ble bestillingen mer enn 200,- NOK, men betalte ingenting da jeg hentet pakken på posten Endret 3. juni 2009 av Lhinn
Gjest ts Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Jeg kjøpte bare Vitex, forbruk til 3 mnd, men det trenger jeg ikke. Det må jo være noe i det, siden så mange har hatt god effekt. Jeg har tro på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå