Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Hva synes dere er best (og sunnest) å ha som tilbehør til fiskepinner: Poteter eller ris?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hei! Hva synes dere er best (og sunnest) å ha som tilbehør til fiskepinner: Poteter eller ris? Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg Er det ingen som kan svare?
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Potetmos, -hjemmelaget! Og brokkoli... hehe! Siden jeg fokuserer mest på hva som kan være bra mot forstoppelse / hard mage (som jeg lider av) , hva er da best av poteter og ris?
Cumulus Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Har ikke peiling på hva som er sunnest, men hva som smaker best er etter min mening poteter, smeltet smør, råkostsalat og remuladesaus. Og sitronpepper på fisken. Er nok ikke så veldig sunt nei...
Gjest Marlo Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Mot forstoppelse så ville jeg valgt poteter. Ris mot diarè.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Mot forstoppelse så ville jeg valgt poteter. Ris mot diarè. Søren!! Jeg trodde jeg hadde poteter, men jeg har gått tomt for det!! Hva med bulgur sammen med gulrøtter og erter? Kan det være noe å satse på? (med tanke på magen) ser nesten ut som eneste utvei..eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå