Gjest Separert Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 hei, lever i ett ustabilt ektaskap, hvor det er ungene som holder oss sammen, var en kort periode separert men vi har gått til samtaler og kommer over kneika. Men den korte tiden vi var separert var jeg veldig sint på han og havnet da i seng med naboen etter en grillfest, denne naboen er bestekammeraten til mannen min gjennom alle år, og nå angrer jeg bittert, og er redd for at dette skal komme frem.
Andrelinoge Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Trist.. Men kommer nok ikke ut. Om ikke naboen har planer om å flytte da. Eller han er heilt idiot. Naboer fra helvete er ikke kjekt. Ein prøver ikke å terge på seg folk som bur rundt dem.
kristian82 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 hei, lever i ett ustabilt ektaskap, hvor det er ungene som holder oss sammen, var en kort periode separert men vi har gått til samtaler og kommer over kneika. Men den korte tiden vi var separert var jeg veldig sint på han og havnet da i seng med naboen etter en grillfest, denne naboen er bestekammeraten til mannen min gjennom alle år, og nå angrer jeg bittert, og er redd for at dette skal komme frem. Hehe, ikke rart du er redd for det...Det beste er vel bare å fortelle det til mannen din, da er du i alle fall ærlig..Jeg hadde hatt lettere for å gitt en partner som har vært utro en ny sjanse om hun fortalte meg det selv, hadde jeg bare tilfeldig oppdaget det hadde jeg ikke gitt henne en ny sjanse..Men folk som er utro, de er vel aldri ærlige om sånne ting, så du får vel bare håpe du klarer å lure mannen din og han ikke får vite det...Stakkars han forresten!
Ethereal Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Skjønner godt at du er redd for det, men hvis det bare er du og nabomannen som vet det, så burde dere sverge tett på å holde det mellom dere.
kristian82 Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Skjønner godt at du er redd for det, men hvis det bare er du og nabomannen som vet det, så burde dere sverge tett på å holde det mellom dere. Krysser fingrene for at mannen din finner det ut jeg!
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Tror nok dette er rimelig kjørt. For å si det slik, det lille dere hadde greid å bygge dere opp gjennom terapi er rast sammen igjen. Han "bestekompisen" til mannen din er heller ingenting å spare på. Er man venninner eller kompiser, gjør man bare ikke dette. Fortell det til mannen din og håp at han tilgir deg, for håpet er det eneste du har igjen nå. Det kommer frem en eller annen gang uansett. Bedre at det kommer nå, enn når "alt" er blitt fint igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå