mari4ever Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Nå har jeg sluttet å bruke clinique sin liquid soap, pga trodde det var allergisk reaksjon fra produktet .Har forsatt de røde små nuppete kvisene igjen rundt nesen, noe jeg aldri får ellers og fått mer nå på haken. skikkelig irriterende. Lest her inne tror jeg, at folk har fått kviser av EM. Den eneste sminken jeg har brukt for tiden er EM, for å teste den skikkelig ut. Nå prøvde jeg å lete på forumet,men var bare andre tråder om kviser med andre mineral merker. Er det andre som har fått røde, kviser rundt nesen, haken og kinnene av Everyday minerals sin foundation her inne? ( aldri fått en kvise i mitt liv på kinnet) definetivt er det EM sin foundation siden har ikke brukt noe annet nytt kosmetisk produkt. vil bare høre andre meninger Endret 3. juni 2009 av mari4ever
mari4ever Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 Hvilken formula bruker du? bruker matte og intensive.har det noe med hvilken formula du bruker? seriøst?
Hilde Christina Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Jada, finnes flere tråder om dette. Det er noen som reagerer på mineralmakeupen, så da er det på tide å bytte merket.
Kirby Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Ja, jeg pleier å bruke Semi-Matte til vanlig, det går helt fint, men når jeg en sjelden gang bruker Intensive, så får jeg småkviser og nupper.
Hårek Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er sluttet med EM for å finne ut om det er den som har gitt meg kviser. Litt usikker enda på om det er foundationen, men huden min er i hvert fall blitt betraktelig mye bedre nå som jeg ikke bruker den.
mari4ever Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2009 Ja, jeg pleier å bruke Semi-Matte til vanlig, det går helt fint, men når jeg en sjelden gang bruker Intensive, så får jeg småkviser og nupper. okei. får prøve semi matte da. trenger lite makeup nå til sommeren
mari4ever Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. juni 2009 Jeg er sluttet med EM for å finne ut om det er den som har gitt meg kviser. Litt usikker enda på om det er foundationen, men huden min er i hvert fall blitt betraktelig mye bedre nå som jeg ikke bruker den. stemmer. gjort akkurat det samme og rødheten i huden og nuppene og småkvisene har gitt seg:) bare greit å høre om andre sine erfaringer med merket
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har brukt EM i nesten ett år og er fornøyd. Men når jeg tenker meg om så har jeg mer rødhet i kinnene nå enn før.. Men hva bruker du nå da? stemmer. gjort akkurat det samme og rødheten i huden og nuppene og småkvisene har gitt seg:) bare greit å høre om andre sine erfaringer med merket
mari4ever Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har brukt EM i nesten ett år og er fornøyd. Men når jeg tenker meg om så har jeg mer rødhet i kinnene nå enn før.. Men hva bruker du nå da?huden min ser forferdelig ut og vet ikke hva som har skjedd med den:/ plutselig har jeg fått små hudormer på haken og kviser. kan være p-pillene jeg også bruker. skiftet merke nå. bruker pure lux sin mineral foundation nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå