Kalas Skrevet 25. juli 2003 #1 Skrevet 25. juli 2003 Gah, vi pusser opp i stuen og tv'en har ikke vært i bruk på noen uker. Jeg hadde planlagt å se Blade Runner på Tv2 i kveld, men da må jeg i så fall bære tv'en flere meter for å rekke bort til antenneuttaket. Og darlingen har dratt på jobb. Grrr. Hm, skal jeg risikere å løfte på meg brokk, tro..?
Gjest Frigg Skrevet 25. juli 2003 #2 Skrevet 25. juli 2003 Har du så tung en TV? Har du ingen naboer som kan hjelpe deg? Du kan jo også kjøpe den, da kan du se den når du vil (seff' ikke før tv er på plass igjen), og hvis du har dvd-spiller og kjøper den på dvd kommer det visstnok masse ekstramateriale i tillegg.
Kalas Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2003 Hooray, sterke Kalas klarte å skyfle tv-benken dit den hørte hjemme! Enda godt, Blade Runner er en av mine favorittfilmer. Time to die! Nå fikk jeg nokså lyst til å spille Blade Runner-dataspillet også. Pussig hybrid av filmen og boken Do Androids Dream of Electric Sheep.
Kalas Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2003 sukie: Burde helt klart kjøpe dvd'en, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå