Gjest kvinne på randen Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Vi var sammen i to år og jeg gjorde det slutt for fire månder siden. Det har vært stille fra han i omtrent en uke, men fikk melding om at han savner meg 2 stykk i går. Jeg svarte nesten, for vi hadde det bra når alt var bra. Men så har jeg en følelse av at å svare han er som å bare er å gi han lillefingeren, eller gi han håp. Jeg kan ikke tro at han savner meg selv om det skjer at jeg savner det som var bra... Rett etter at det ble slutt, var han opp og ned i humøret. Han er humørsyk og det var en av grunnene til at det ble slutt. Alle sa at vårt forhold var dødfødt og det sa de mens vi var sammen også. Det irriterte meg at han fortalte alle om våre krangler i detaljer og i hans favør: jeg trodde det var bare kvinner som dreiv på slik ! Jeg merker at jeg bare har lyst å krype under dyna og gjemme meg, dra hjem og være alene i dag. Jeg har aldri vært så skjør etter et brudd som nå og det er ikke bare fordi jeg savner han, men jeg vet ikke hva han vil. Jeg savner jo nesten alle eksene jeg har bodd sammen med, hvis jeg bare konser på det positive. Han vil ikke være bare venner, men et forhold skal være på hans premisser. Svarer man ekser man bare vil glemme? Stupid spørsmål, men det er følelser med fra min side også, selv om jeg var heksa som gjorde det slutt. Jeg får mange råd irl men de er motstridende. Jeg har ikke svart på meldingene i går og i natt, for jeg er nokså klar på at jeg ikke vil ha et forhold mer. Det er ikke pga andres meninger om vårt forhold, men fordi jeg følte meg overkjørt av et tog da vi var sammen og jeg har taklet problemer i forhold før, men da har mennene hatt en smule evne til å lytte og ikke bare vrenge alt jeg sier slik at det blir helt abnormt. Forteller deres menn om deres krangler til sine venner i den grad at de selv fremstår som perfekte mens dere blir stående som en idiot som ikke kan eller vil forsvare dere for hans venner?
Gjest Kvinge Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Ikke svar han. Hvis du er overbevist om at dere ikke kan ha et forhold, så ignorer han, og lev livet ditt. Han vil komme over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå