Gå til innhold

Hva er normalt og unormalt

Gjest Gjest_Line_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Line_*

Møtte en fyr på byen for ca en måned siden og utvekslet tlf nr med. Vi møttes noen dager senere og jeg fortalte ham at jeg hadde en kjæreste, men vil gjerne ha som venn. Han var litt skuffet, men var med på forslaget mitt.

Han ringte forleden dag og lurte på om vi kunne finne på noe (grille) sammen snart. Jeg svarte uten å tenke meg om noe særlig og sa det var greit. Men nå sitter jeg her og tenker: "Jeg liker ikke fyren på DEN måten, og å grille sammen med en fyr du kjenner knapt er litt snålt"

Er det jeg som er snål?

Jeg kan legge til at det har vært slutt med kjæresten for litt over ca 2 uker siden.

Hva synes dere?

Takk for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Line_*

Han vet ikke at det er slutt med meg og kjæresten. Men på møtet vårt maste han om at han ville at vi skulle ta et glass vin hjemme hos han.

Er litt skeptisk jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor kan du ikke grille med en fyr du vil være venn med? :klø:

Grilling er da en helt normal aktivitet man kan bedrive med venner og andre man vil bli kjent med? Han trenger da ikke ha skumle baktanker bare fordi han har lyst til å steke et kjøttstykke på en rist over kull sammen med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*

Grilling er en vanlig ting å gjøre med vennene sine, men som jeg sa var han vel litt pågående. Og vi hadde forskjellige "forventninger" til hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du har sagt at du vil være venner. Han vet altså dette. Så da vil jeg tro at forventningene hans er at dere skal være venner.

Og hvordan har du tenkt at dere skal være venner om dere ikke skal treffes og gjøre ting sammen? Det er jo liksom et vesentlig poeng ved å være venner.. Om all kontakt fra hans side skal bli tolket som et framstøt på noe annet enn vennskap, så er vennskap temmelig vanskelig å oppnå.

Du må nesten bestemme deg her. Vil du være venner? Eller vil du ikke ha noe med fyren å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På meg virker det ikke som du er helt sikker. Hvis du involverer deg med denne karen, som du åpenbart ikke hadde spesielt god kjemi med, er det i beste fall tidsfordriv.

Personlig har jeg tro på å bruke fritid på etablerte venner, som man trives med og stoler på. Utvid vennskapskrets, potensiell ny kjærest bare når man har en god følelse/kjemi fra begynnelsen. De ubevisste reaksjoner er værd å lytte til. En person som oppfattes av deg som nærmest intetsigende, er nok også det. For deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skjønner ikke hvorfor noen jenter lurer på sånt som dette. Du skjønner vel at han er interessert i deg, i tilfelle det skulle bli slutt med typen? Hvis du ikke hadde noen interesse hadde du ikke gitt han nummeret, tenker han. Men jeg begynner sannelig å lure på om du har interesse for han, når du i det hele tatt lurer på om du skal møte han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han vet ikke at det er slutt med meg og kjæresten. Men på møtet vårt maste han om at han ville at vi skulle ta et glass vin hjemme hos han.

Er litt skeptisk jeg...

Jeg vet ikke om jeg heller ville møtt ham for å være helt ærlig :fnise:

Om han fortsatt tror at du har en kjæreste, er det ikke noe særlig synes jeg at han ber deg ta et glass vin hjemme hos han. Om han visste du var singel derimot, ville det bare vært koselig.

Men en mann som ber en kvinne som har kjæreste hjem til seg på vin... nei, jeg ville nok også vært litt skeptisk. Men nå har du vel sendt ut feil signaler da, ved å gi ham telefonnummeret da du fortsatt var i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*
Jeg vet ikke om jeg heller ville møtt ham for å være helt ærlig :fnise:

Om han fortsatt tror at du har en kjæreste, er det ikke noe særlig synes jeg at han ber deg ta et glass vin hjemme hos han. Om han visste du var singel derimot, ville det bare vært koselig.

Men en mann som ber en kvinne som har kjæreste hjem til seg på vin... nei, jeg ville nok også vært litt skeptisk. Men nå har du vel sendt ut feil signaler da, ved å gi ham telefonnummeret da du fortsatt var i et forhold?

Grunnen vi hadde noe interessant til felles, og da vi skilte lag på byen for en måned siden, visste jeg ikke om jeg kom til å møte ham igjen. Så det var den eneste måten å sikre å kunne snakke sammen om vår felles interesse.

Hva feiler mannfolk, tror de hvis en dame gir ut nr sitt at hun vil ha dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Grunnen vi hadde noe interessant til felles, og da vi skilte lag på byen for en måned siden, visste jeg ikke om jeg kom til å møte ham igjen. Så det var den eneste måten å sikre å kunne snakke sammen om vår felles interesse.

Hva feiler mannfolk, tror de hvis en dame gir ut nr sitt at hun vil ha dem?

Hva feiler kvinnfolk, tror de hvis en mann spør om de vil grille at han vil ha dem? ;)

Det er DU som er den som tror han vil noe mer enn å bare være venner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...