Gjest kristinmoe Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 noen som vet?? må være en frisør som forstår seg på fargelære osv.. skal gå fra nesten svart hår til ala gisele bundchen sitt hår.. denne "brush on" eller "bayalage" teknikken som de fleste kjendiser bruker på sitt hår nå til dags.. noen som kan dette jeg er ute etter! anyone?
Gjest -a- Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 noen som vet?? må være en frisør som forstår seg på fargelære osv.. skal gå fra nesten svart hår til ala gisele bundchen sitt hår.. denne "brush on" eller "bayalage" teknikken som de fleste kjendiser bruker på sitt hår nå til dags.. noen som kan dette jeg er ute etter! anyone? De beste frisørene jeg har prøvd i Oslo, og hvor jeg vet de er flinke på farge er Spaghetti Frisør og På Håret på Majorstuen. Har vært mest på Spaghetti og jeg blir like fornøyd hver gang. Lærlingene er også veldig flinke.. Men hvis du skal ha noe veldig avansert så kan du jo investere litt penger på en av de som har lang erfaring, da kan du ikke trå feil tror jeg! Det er en mann der som er superflink, husker ikke navnet.. og en lærling som heter sofie birk, kjempeflink:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå