Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg er på jakt etter nytt salongbord. Alle mine andre stuemøbler er jeg godt fornøyd med, og noen av møblene er kjøpt for at jeg skal ha de i mange år enda. Salongbord har jeg skiftet litt på - jeg har hatt ett på lager i en bod, kjøpt litt Fretex og billig Ikea. Har rett og slett ikke lyst til å kjøpe et dyrt,varig bord, fordi jeg liker den lille muligheten for forandring ved at bordet enkelt kan byttes ut i motsetning til de andre møblene. Er derfor på jakt etter enten et billig bord a la Ikea (men finner egentlig ikke noe der som jeg liker) eller noe fra Finn / Fretex, gjerne noe jeg kan pusse opp. Har en stil hvor nytt og gammel er blandet, skal jeg ha et gammeldags bord må det i så fall strammes opp ved at jeg maler det sort eller hvitt med høyglansmaling. Er det noen her som har litt inspirasjon? Enten bilder fra nettet eller fra eget bord, eller rett og slett bare en beskrivelse?
Fernanda Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hvis du kunne tenke deg å kanskje lage det selv..? Så har du en side her med massevis av dyre og fine bord som du kan få litt inspirasjon fra :-) http://www.architonic.com/cat/1/3230095/1 Kanksje ikke helt det du mente, men jeg gir deg tipset likevel jeg :-) Noen av dem er bare en sag, noen vinkeljern, litt tålmodighet og litt maling unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå