Jabberwocky Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Fair er for lys, og medium for mørk, jeg pleier å blande de to og hører at det ser naturlig ut, men vet noen om en nyanse som ligger mellom de to, så kanskje jeg slipper å blande ?
mari4ever Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Fair er for lys, og medium for mørk, jeg pleier å blande de to og hører at det ser naturlig ut, men vet noen om en nyanse som ligger mellom de to, så kanskje jeg slipper å blande ? Hei:) det finnes mange nyanser i I.d ; Fair, Fairy Light, Light, Medium, medium beige. Alternativet for deg vil vel være å kjøpe Fairy Light eller Light? sjekk fargene ut her selv; www.feelunique.com
Honesty Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Fair og Medium er kalde toner, mens Fairly Light og Medium Beige er nøytrale, og Light og Golden Medium er gylne/gultonete. Ergo, hvis du skal ha kalde toner, finnes det ingenting mellom Fair og Medium.
Jabberwocky Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 Medium Beige er altfor mørkt, fairy light er også for lyst, det ser nesten ut som en hvit maske. Light og golden medium passer heller ikke.. Ergo må jeg antakelig fortsette å blande, da...
Honesty Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Hvis du trenger en kald tone, er det nok lurest å blande Fair og Medium, ja.
Ambivalent Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg måtte også blande de to for å få en riktig farge. Løste problemet ved å gå over til Glominerals som har flere farger å velge mellom.
Jabberwocky Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2009 Hva endte du opp med hos Glominerals ? Prøvde det en gang, men syns konsistensen virket helt merkelig, det ble seigt og rart.
Ambivalent Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Bruker nå Natural Medium i Glo's pressed base. Burde kanskje ha natural light, men bruker en del selvbruning nå på sommeren uansett. Til høsten må jeg nok gå til innkjøp av natural light. Jeg synes glominerals sin pressed base ser mye mer naturlig ut enn ID. Blir ikke så skinnende.
Jabberwocky Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2009 OK, ja hvordan huden reagerer er jo litt individuelt. Det var pressed base i glo jeg prøvde, og det fungerte ikke på meg dessverre. Får holde meg til i.d, og fortsette å blande:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå