Lalle Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hjelper det og ta noen sit-ups hjemme? Når man sykler og går en del utenom? Ønsker og bli kvitt noe av magen
vingle Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 for å "bli kvitt noe" er det viktigste å forbrenne mer enn du inntar. å sykle og å gå er fine aktiviteter for dette! men du kan ikke bestemme hvor på kroppen det forsvinner fra uansett, men det vanligste er vel at det forsvinner litt fra "over alt". sit-ups er bra for å øke muskelmassen i magen, og stramme opp magemusklene slik at buken holder seg bedre på plass. økt muskelmasse fører til økt forbrenning (men som sagt, ikke kun fra magen spesifikt) så tren gjerne styrke på resten av kroppen også - det vil øke den totale frobrenningen. Lykke til!
Susan Sto Helit Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hjelper det og ta noen sit-ups hjemme? Når man sykler og går en del utenom? Ønsker og bli kvitt noe av magen Du strammer jo opp magen. Men det lønner seg å trene ryggen også, så det ikke blir for stramt foran, og slakkt bak... Fettet må du nok ta ved gåing og sykling, eller annen aktivitet, men det er jo greit at det som er i bunnen er litt stramt også. Vil du ha noe veldig effektivt på mageområdet, så anbefaler jeg pilates.
Lalle Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er på spinning en kveld i uka. Men, sliter med og komme meg ut. Har klart og holde på spinning, men.............. Tenke jeg skulle trene litt hjemme, vi får se. Takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Ved å ta sit-ups jevnlig vil du få sterkere magemuskler og en mer definert mage - men du må også bli kvitt fettet som sitter utenpå...
Gjest Gjest_treningsjenta_* Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Anbefaler intervalltrening for å brenne mest mulig kalorier, spinning er også veldig bra, prøv gjerne å øke til et par-tre ganger i uka så skal du se at magen forsvinner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå