Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg bor i ei ganske ny blokk (ca 3år) Den er av mur og betong og "bærer" huslyder tydeligvis veldig godt. Sånn gjennomsnittlig annenhver dag våkner jeg litt over kl 06 av at naboens vekkerklokke har begynt å ule. Greit nok det. Men den uler sammenhengende i 30-40 min før den blir slått av. Jeg regner med at den slutter av at den blir slått av for etterpå hører jeg musikk.. Kan jeg si ifra på en grei måte til denne naboen at det hadde vært fint om han skrur av vekkerklokka en smule kjappere? Det er ganske irriterende å ligge våken 30-40 min nesten hver morgen pågrunn av dette...
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 He he Jeg hadde antaglig rivi ørene av nabon.... Neida.. det bør kunne gå an å spørre på en ordentlig måte og forklare hvorfor. Hvis naboen ikke er helt egoist, vil h*n nok gjøre noe med det tror jeg, så lenge det blir tatt opp på en ok måte.
annamaria8 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Dette er vel like alvorlig som at folk har høylytt musikk på når de har fest. Da ringer vi politiet... Før det går så langt, kan du jo ta det opp med naboen. H*n kan jo på ingen måte bråke så lenge så grytidlig på morgenen! Skulle ikke tro h*n var hjemme, egentlig, siden han ikke skrur den av.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg ville så absolutt sagt ifra. Det å høre på en vekkerklokke i 40 minutter er tortur, og når du i tillegg blir holdt våken av det, er det ekstra ille. Jeg bor også i en veldig lydt betongblokk, og jeg er veldig nøye med å skru vekkerklokken av med en gang den ringer. Jeg snoozer heller ikke - det er like irriterende med alarm som går av med jevne mellomrom som med en sammenhengende alarm. Men si ifra på en hyggelig måte, det kan være naboen ikke er klar over hvor lydt det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå