Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hei. Har en kjærest som er veldig sjalu og kontrolerer hvem jeg har som venner på face,når jeg får venneforespørsel fra guttevenner fra ungdommen må jeg ofte avvise disse forespørslene. Det jeg lurer på er om disse får melding på en måte at jeg har avvist forespørselen? Herregud! De må jo tru jeg er helt rar om de får vite at jeg avviser de
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Har en kjærest som er veldig sjalu og kontrolerer hvem jeg har som venner på face,når jeg får venneforespørsel fra guttevenner fra ungdommen må jeg ofte avvise disse forespørslene. Det jeg lurer på er om disse får melding på en måte at jeg har avvist forespørselen? Herregud! De må jo tru jeg er helt rar om de får vite at jeg avviser de Ingen som vet?
Mcgy Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jo det gjør de vel! Dersom jeg sender en venne-forespørsel forventer jeg jo å få dette bekreftet innen rimelig tid. Jeg vet jo hvem jeg sender til, sender ikke i hytt og pine! Dersom jeg ikke får dem som venner etter 1-2 uker vet jeg at de har avvist forespørselen og det er ikke særlig gøy å vite...
Jabberwocky Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 De ser det jo på at de ikke havner på vennelisten din og ikke du på deres, pluss at der det før sto "venneforespørsel sendt", står det nå "legg til som venn", ergo ser de at du har avslått.
Andrelinoge Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Klart folk legg merke til slikt, folk generelt er ikke dumme. Men rekner ikke med at dei tenker sjalu kjæreste da. Glemt meg. Husker meg ikke. Snobbete og vil ikke ha noe med dei å gjøre. osv osv. Not cool. Men det som er mindre cool. Er at kjæresten din er ein stalker. Og gjør til at du unngår kontakt med dine mannlige ungdomsvenner. Hva er neste du dropper firma fester og vennefester der det er menn fordi han ikke liker det. Eller du bare kan gå ut når han er med. En dag kan du ende opp med at han ikke liker at du henger med vennindene dine heller kor langt er du villig til å gå for å tekke han.
Jade Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Det største problemet her, er ikke at vennene dine kan se at du har avvist dem. Du kan ikke la kjæresten din bestemme at du ikke får ha mannlige venner. Med mindre du er mye utro. Da kan jeg jo skjønne det. Jeg hadde en sjalu kjæreste engang. Egentlig skulle jeg kun være venner med hans venner (droppe mine). Og være sammen med han hver helg (avstandsforhold). Men fant meg ikke i det, og han ga til slutt opp, selv om det plagde han. Forholdet varte ikke så lenge uansett. Det får da være måte på sutring og klaging man skal høre på før en går lei! (Forholdet var ikke sånn supermegaseriøst)
Pokahonta Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Du kan sette kjæresten din på privacy setting, slik at han ikke får sett hvilke venner du har i det hele tatt. Det hadde jeg gjort dersom kjæresten min hadde vært så sykelig sjalu! I det rette KG humøret nå, så jeg ville rett og slett dumpet hele kjæresten min dersom jeg ikke fikk ha de vennene jeg ønsket på facebook..
Mir Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Syns ikke du skal kutte ut venner fordi han synes det. Det er jo han som har et problem ikke du. Aksepterer du virkelig dette ? hvis samboeren min hadde vært så sykt sjalu som det høres ut som din er, så hadde jeg tatt hatten min å gått.Det er tafatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå