Gå til innhold

Jenter promper ikke!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pusekatten_*
Skrevet

Hei

Jeg har et problem som gjør meg helt nervevrak. Vet flere andre har det å. Problemet mitt er at jeg livredd får å fise i søvne når jeg sover sammen andre. Faktisk så redd at jeg sover dårlig. Man føler seg ikke akkurat sexy om man klarer å slippe en foran typen....

Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Jeg har et problem som gjør meg helt nervevrak. Vet flere andre har det å. Problemet mitt er at jeg livredd får å fise i søvne når jeg sover sammen andre. Faktisk så redd at jeg sover dårlig. Man føler seg ikke akkurat sexy om man klarer å slippe en foran typen....

Noen tips???

Bli voksen!

Ellers så kan du jo la proppen ta heisen og rape i stedet :fnise:

Gjest singel lesbe
Skrevet

Gå på toalettett et par ganger ekstra på kvelden, så går det helt sikkert fint :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Noen tips???

Hva gjør du om fitta fiser under sex?

Skrevet

Så mange problemer vi lager for oss selv, fordi vi skal være så korrekte... Jeg synes vi burde innføre en nasjonal prompedag.

Skrevet

Jeg setter pris på at jenten ikke promper foran meg, så gjør jeg det samme. Men så er jeg ikke typen som drømmer om å finne meg en jente jeg kan være komfortabel rundt og tisse foran og være slaskete med. Jeg foretrekker å beholde spenningen der, samt være høflig og dannet. Det er kanskje falskt, men jeg liker det.

Gjest Gjest
Skrevet

Fising er normalt. Det som ikke er normalt, er om man presser ut ei bønne av typen "høhø. Hør på denne 'a!"

Om natten styrer man ingen verdens ting. Jeg fiser i søvne og det samme gjør kona. Bryr vi oss om det? Nei, for det er helt naturlig. Det bygger seg opp luft i tarmene utover natten og lufta må ut, ellers får du bare vondt i magen.

Må jeg sleppe ut luft om dagen og er i nærheten av ungene eller kona, går jeg på do. Er jeg alene, lar jeg luften fare.

Skrevet
Fising er normalt. Det som ikke er normalt, er om man presser ut ei bønne av typen "høhø. Hør på denne 'a!"

:skratte:

Så sant så sant..

Det går nok ikke ann å gjøre noe med det nei, selv er jeg ikke så nøye på det lengre. Må det ut, vel så må det ut! Men jeg sitter ikke hos svigers å fyrer løs, men hender jo jeg er uheldig å slipper en lydløs en, men da later jeg bare som ingenting å går videre heller.

Husker de første nettene med mannen, da var jeg livredd for å fise, og det var akkurat hva jeg gjorde :ler:

Våknet flere ganger av at jeg prompa, det var ikke noe moro! Men det er jo 110% naturlig, så det gjorde meg ikke stort i lengden. Han synes det var litt søtt for jeg ble så flau :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...