Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jaja_*
Skrevet

Jeg må bare få luftet dette litt..

I fjor sommer holdt jeg på med venn av en venn, som jeg var ganske forelsket i. Plutselig fikk jeg høre at han hadde hatt seg med en annen bekjent av meg mens vi var på teltur og jeg lå å sov, og han hadde bedt alle andre om å holde kjeft slik at jeg ikke vite noe. I ettertid fant jeg selvsagt ut av dette og brøt av de vi holdt på å bli. Etterpå fikk jeg høre at han hadde kalt meg for en feit, falsk sminkedukke (bruker så og si ikke sminke og veier 60 kg!). Han er fortsatt i omgangskretsen min, men har valgt å la dette passere for å ikke skape noe drama. Men nå plutselig har han blitt sammen med en jente som er 17 (han er selv 24), og som er, vel mye større enn meg og bruker veldig mye sminke! høres sikkert ut som om jeg er litt bitter, men synes bare det hele blir litt merkelig å forholde seg til.. =S

måtte bare få luftet det litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer litt på den mentale alderen til denne karen jeg. Han virker ikke veldig moden.

Du finner en mye bedre en ;)

Skrevet
Jeg lurer litt på den mentale alderen til denne karen jeg. Han virker ikke veldig moden.

Du finner en mye bedre en ;)

Det tenkte jeg også. Å kalle noen man holder på med for feit og sminkedukke bak deres rygg er ikke veldig voksent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...