Gjest Janna Skrevet 25. juli 2003 #1 Skrevet 25. juli 2003 La akkurat merke til hvor pompøs musikk det er på introen til tv-serien "Høyesterett"- fyttirakkern. Får kvalmefornemmelser nesten, jo. Vel, det var bare det jeg ville si.
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #2 Skrevet 25. juli 2003 Kjeder du også deg Janna ? Finnes en mengde grusom intromusikk, kommer bare ikke på noen akkurat nå. MEN jeg kommer på Møllers tran reklamen, den med hun kjempaglade steppedamen. Hiv og hoi, gi meg en dag med s mye energi og jeg skal gjøre alle rundt meg gale. Vel, musikken i den reklamen går meg på nervene...
Gjest Frigg Skrevet 25. juli 2003 #3 Skrevet 25. juli 2003 Har i grunn ikke tenkt over det, men så har jeg bare sett en episode. Dette krever nærmere undersøkelser. Jeg må visst se neste episode, i allefall begynnelsen.
Kalas Skrevet 25. juli 2003 #4 Skrevet 25. juli 2003 Men når vi FØRST snakker om pompøs: Vangelis' musikk til Blade Runner. Hoi, men pompøs på en gøy måte, da.
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2003 #5 Skrevet 26. juli 2003 Høyesterett ER jo pompøst da. Ellers synes jeg det er en dårlig serie..men slik er det kanskje i høyesterett i USA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå