Stubborn Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Vi skla i dåp om noen uker. Vi er ikke faddere på dåpsbarnet og er heller ikke i slekt med ham. Lurerpå hva i alle dager vi skal finne på i dåpsgave. Vi har mye kontakt med dem, men er som sagt ikke i slekt. Tenkte ikke å legge så mye penger i det. Smykker og penger vet jeg han får mye av, så det har jeg ikke noe lyst til å gi. Noen tips? btw, tenkte å legge oss på ca 200 kr
Gjest antigartner Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 En sangbok eller en eventyrbok kan være en fin dåpsgave. Det er også muligheter for å finne stålbestikk og deler til barneservise i den prisklassen.
MissStiles Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har gitt barne bestikk eller barne kopp/tallerken til de to ungene til venninnene mine.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Vi skla i dåp om noen uker. Vi er ikke faddere på dåpsbarnet og er heller ikke i slekt med ham. Lurerpå hva i alle dager vi skal finne på i dåpsgave. Vi har mye kontakt med dem, men er som sagt ikke i slekt. Tenkte ikke å legge så mye penger i det. Smykker og penger vet jeg han får mye av, så det har jeg ikke noe lyst til å gi. Noen tips? btw, tenkte å legge oss på ca 200 kr En fin tollekniv/speiderkniv!
La Guapa Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Nå finnes det en nettside der du kan skrive inn navnet til barnet i historien. Tror det er www.thestoryfactory.com Det koster rundt 200 for en bok og da er det trykket foran i boka hvem den er fra og at helten i boka er *barnets navn*. Hele historien har navnet til barnet og navnet til søsken eller de en ønsker å legge inn. Vår datter fikk nettopp en sånn til fødselsdagen og det var den flotteste gaven jeg har sett. Vi har forøvrig en tradisjon med å gi dåps/navnefestbarna en barnestol med malt motiv (dyr de har i familien f.eks og navn og fødselsdato) på. De er nydelige (vi kjenner en dame som maler) og veldig populære.... Vi betaler 500,- for stol med motiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå