ninuska_ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg kjøpte meg hairextensions i dag - og selv om dette sikkert har blitt spurt før... jeg har lett og lett, men ikke funnet svaret mitt. 1. Er det en god side med bilder hvor det står hvordan man setter de på slik at det blir mest naturlig? Har prøvd meg litt fram, men lyst å se en bra måte å gjøre det på! 2. Hvor mange klips trenger man ca for å dekke hele håret, naturlig?
Gjest Gjest_baby_* Skrevet 25. juni 2009 #2 Skrevet 25. juni 2009 Jeg kjøpte meg hairextensions i dag - og selv om dette sikkert har blitt spurt før... jeg har lett og lett, men ikke funnet svaret mitt. 1. Er det en god side med bilder hvor det står hvordan man setter de på slik at det blir mest naturlig? Har prøvd meg litt fram, men lyst å se en bra måte å gjøre det på! 2. Hvor mange klips trenger man ca for å dekke hele håret, naturlig? 1. søk! eller, løft opp håret og "tuper " det litt, så sett det i tuperingen.. 2. det avhenger 100% på ditt eget hår, det er forskjellig fra personn til perosn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå