Gå til innhold

Fotograf, Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Gifter oss om 2 måneder og har fremdeles ikke fotograf i boks ... Forelsket meg helt i bildene til Moments fotografer, men selvfølgelig - de er fullbooket ... Noen som vet om noen gode fotografer i Oslo-området...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_CC_*
Skrevet

Hei!

Vi brukte irene yrstad da vi giftet oss i mars. Hun var med hele dagen, og vi fikk rettighetene til bildene. Vi er veldig fornøyde med bildene hun har tatt! Ta en titt på nettsiden hennes. Lykke til!

Skrevet

Da jeg skulle velge endte jeg opp med to valg av alle de jeg så på.

Den ene var moment som du snakket om, og den andre var studio vest.

Likte selvfølgelig Henrik Kreilisheim (henrikfoto.no), men det er sikkert ikke så lett å finne tid hos han heller, og det er veldig dyrt. Nydelige bilder da!

Skrevet

Vi ville ha noe annet enn grønne enger og har valgt http://www.nordstrandsfotografene.no/.

Vi hadde sett bildene til flere vennepar som har brukt de, og vi tror vi vil bli veldig fornøyd.

Men de kan jo være fullbooket de også.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Vi har sett en del på bildene til Yvonne Sollihagen og synes de ser spennende ut: http://www.yvonnesollihagen.com/

Likte særlig bildene med venner og brudepar, litt annerledes enn jeg har sett tidligere. Hun hadde slett ikke verst priser heller, og kunne ta bilder både før og under vielsen og etterpå.

Men bryllupet deres har kanskje allerede stått? Kom rett og slett over tråden nå i min egen jakt på fotograf :)

Skrevet
Likte selvfølgelig Henrik Kreilisheim (henrikfoto.no), men det er sikkert ikke så lett å finne tid hos han heller, og det er veldig dyrt. Nydelige bilder da!

Han er fantastisk! Utrolig behagelig å omgås, tar nydelige bilder, instruerer godt når/hvis man ønsker planlagte bilder, er veldig flink til å holde seg i bakgrunnen resten av kvelden og er rett og slett veldig hyggelig. Jeg er utrolig glad for at vi tok oss råd til å ha han som fotograf (riktignok så bestilte vi han tidlig så vi fikk han litt rimeligere), og jeg gleeeeeder meg til å se bildene våre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...