Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok opp min første haiker idag. Jeg tørr aldri å gjøre det når jeg kjører alene, men idag var kjæresten min med i bilen så da plukket vi opp en ung amerikaner som haiket. Han var veldig hyggelig og høflig og jeg kommer nok til å gjøre det igjen, så lenge jeg har med meg noen i bilen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Nei, jeg har blitt utrolig skremt av alle historiene om folk som har tatt på haikere som har ranet dem el.

Chicken - thats me !

Skrevet

-Haikere kan være min datter eller din sønn.........og det er lov å bruke sunn fornuft her også.

Tar opp haikere hvis jeg har plass,er i det barmhjertige hjørnet og haikerne "ser ut som folk".- Amerikanere med ryggsekk og liggeunderlag er jo ganske "safe",da. :wink:

Skrevet
Amerikanere med ryggsekk og liggeunderlag er jo ganske "safe"' date='da. :wink:[/quote']

Hvordan vet du det?

Tar aldri opp haikere og kommer aldri til å gjøre det. Tørr ikke!

Skrevet

Antar backpackere som ganske safe...

Skrevet

Her i Oslo-området plukker jeg ikke opp haikere.

Der foreldrene mine bor, så hender det. Da kjenner jeg som regel til de som haiker eller vet hvem de er.

Gjest Cruella
Skrevet

Det har hendt, men det har kun vært helt unge piker, som jeg har vært redd skulle bli plukket opp av en "gammel gris".

Gjest Gjesta
Skrevet

Kommer til å gjøre det bare hvis jeg kjenner noen som kjenner noen som kjenner haikeren, og jeg dermed vet at han er "normal"

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...