Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er ny på forumet, og kan godt hende dette er tatt opp i en tråd et annet sted - men er det noen som vet ca hvor lang ventetid det er fra søknad er sendt til man er igang med IVF på Riksen? Da tenker jeg hvis man allerede er ferdig utredet med blodprøver, sædprøve osv......

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Madonna_*
Skrevet

Vet ikke hvor lang tid det tar til man er i behandling - men vår søknad ble sendt inn for en måned siden - og vi har tatt masse prøver etc hos gynekolog allerede.. Jeg fikk brev nå nettopp med time i midten av august - men hvor lang tid det tar fra den første timen til man blir satt i gang med noen behandling vet jeg ikke...

Skrevet

Hei!

vår søknad ble sendt til Riksen i januar, første samtale 30 mars, spraystart ca uke 30 og uttak innsetting ca uke 33-34...

vi hadde maks uflaks fordi de hadde stor pågang nå før sommeren og så kommer sommeren med sommerstengt og derfor er ikke uttak og innsetting før i august/sept.

så for vår del har ventetiden vært veldig lang...

håper ting går fortere for deg!

:goodbye:

• 2 uker senere...
Skrevet
Hei!

vår søknad ble sendt til Riksen i januar, første samtale 30 mars, spraystart ca uke 30 og uttak innsetting ca uke 33-34...

vi hadde maks uflaks fordi de hadde stor pågang nå før sommeren og så kommer sommeren med sommerstengt og derfor er ikke uttak og innsetting før i august/sept.

så for vår del har ventetiden vært veldig lang...

håper ting går fortere for deg!

:goodbye:

Vi var på forsamtale i april i fjor, ble godkjent, men fordi min mann var under cellegift beh, måtte vi vente til han ble friskmeldt.

Vi var begge på samtalen med sykepleier 27.april i år, da var det også individuell undersøkselse hos legen.

Jeg har fått vite at jeg har spraystart i uke 32/33 og uttak/innsetting i uke 37. så får vi håpe det blir sånn da. Det er min siste mens og sommeren som gjør at vi ikke får startet før i august.

Vil også legge til at Riksen har alltid stor pågang ved IVF- så det er ikke så rart at det blir litt ventetid.

Lykke til.

Skrevet

Ops, litt for rask der. Svaret var ment til gjest_madonna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...