Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Mitt søskenbarn har "plutselig" blitt stor, før var det liksom bare å gå inn i en lekebutikk å finne noe der, men har visst kommet litt over det... hehe

Så lurer litt på hva en 13 år gammel gutt liker å drive med, som er kult nå..

Tenker i prisklassen +/- 1000 kr.

Videoannonse
Annonse
Gjest TheDutchess
Skrevet

13 åringer har vel blitt ganske mye mer "voksne" enn de var før. Jeg ville vel kanskje tenkt på sparkesykkel - rollerblades - vannpistoler - pc spill - playstation spill. Noe i den duren. Om du vet hva 13åringen har, sånn av spillkonsoller kunne du gått innom en spill butikk ; Gamestop, platekompaniet, spaceworld, el kjøp osv å spurt hva de selger mest av til gutter i 13 års alderen?

Tror det helt klart ville blitt en hit. 13 åringer er ganske store nå til dags, og blir som regel små gretne om de får lego :-)

Skrevet
13 åringer har vel blitt ganske mye mer "voksne" enn de var før. Jeg ville vel kanskje tenkt på sparkesykkel - rollerblades - vannpistoler - pc spill - playstation spill. Noe i den duren. Om du vet hva 13åringen har, sånn av spillkonsoller kunne du gått innom en spill butikk ; Gamestop, platekompaniet, spaceworld, el kjøp osv å spurt hva de selger mest av til gutter i 13 års alderen?

Tror det helt klart ville blitt en hit. 13 åringer er ganske store nå til dags, og blir som regel små gretne om de får lego :-)

Hehe skulle tatt seg ut med lego ja. :ler:

Lurer litt på ipod.. Men så er vel kanskje klær også en slager i den aldersgruppen..

Æsj, får spader av våpen.. Sønnen min på 3 har kaptein sabeltann sverd og grøsser når jeg ser han leke med det...

Gjest TheDutchess
Skrevet

Ipod er jo genialt! Det ville han nok blitt utrolig glad for. Klær til 13 åringer.. hm. Vanskelig å kjøpe kanskje? De blir jo så fort store disse 13 åringene vettu.

Men, Ipod! Go for it

Gjest Gjest
Skrevet

Min kar ville blitt overlykkelig over å få krutt i alle varianter: kinaputter, løskrutt, fyrverkeri etc. Alt som smeller og lager røyk er det vakreste i verden.

Hva med en skikkelig fiskestang? Får en kjempefin stang + diverse sluker for den prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...