*M* Skrevet 25. juli 2003 #1 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg er en stor fan og har alle cd'ene utenom en. Den er bare gitt ut i USA og jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne få tak i den. Noen andre som liker John Mayer der ute? Eller er det noen som kan hjelpe meg med å finne denne CD'en...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 27. juli 2003 #2 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg synes og han er bra, men visste ikke at hans cder ikke er gitt ut her.. merkelig. Du kan jo laste den ned fra nettet, via Kaaza fks... hvis du har bredbånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 27. juli 2003 #3 Del Skrevet 27. juli 2003 Hva heter den da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juli 2003 Cd'en eller EP'en heter Inside wants Out og ble utgitt i 1999 før han ble berømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 Dersom du bestiller på internett kan du bestille den her Jeg har bestilt masse fra amazon og det er veldig bra. Kommer fort og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå