junipia Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 jeg har funnet kjolen min...men kan ikke finne den noe sted på nett og butikker...har sett den på en finn annonse men i alt for liten størrelse...i annonsen står det at det er en maggie sottero kjole..noen som har tips på hvor jeg kan finne evt utgåtte/gammle kolleksjoner til salgs??? har funnet årets koleksjon å der er den ikke...hjelp....har bilde men det blir bare fjernet...
Phaedra Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 (endret) jeg har funnet kjolen min...men kan ikke finne den noe sted på nett og butikker...har sett den på en finn annonse men i alt for liten størrelse...i annonsen står det at det er en maggie sottero kjole..noen som har tips på hvor jeg kan finne evt utgåtte/gammle kolleksjoner til salgs??? har funnet årets koleksjon å der er den ikke...hjelp....har bilde men det blir bare fjernet... Hvis du legger inn bildet med img-tags så blir de slettet. Du må legge ved bildene som vedlegg til posten din. Vedlegg finner du under ruta du skriver i Se på det vedlagte bildet i denne posten, så kanskje det blir lettere å skjønne. Endret 2. juni 2009 av Phaedra
junipia Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 her er en link til annonsen på finn håper noen kan hjelpe meg...har spurt selger også men ikke fått noe svar ennå... http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=17505453
junipia Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2009 Sjekk ebay, der har de vel det meste det har jeg gjort vettu!! men ingen som ligner en gang....siste vei ut er å få noen til å sy den men det blir fort dyrt....ingen som vet hvilken modell dette er? jeg vet det er maggie sottero kjole....men tipper det er en gammel model...
FireFairy Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Så lenge du har bilde av kjolen din, kan du spørre selger på ebay om de kan sy akkurat den kjolen til deg. Så sender du over målene dine og da får du kjolen du ønsker deg og som passer deg perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå