Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har noe erfaring med de to mobilene, eventuelt en av de...?

Endret av Linenor
Skrevet

Nokia 6300 er i hvert fall en kjempe god telefon! Har ikke hatt den selv, men har solgt av den i bøtter og spann, også til kjente... Den er enkel i bruk, har god batteri levetid og er solid og god :)

Så hvis det står mellom 6300 og 3600 så ville jeg absolutt ha gått for 6300! Selv om det ikke er store prisforskjellen, så får du mer for pengene på 6300 (har vært lengre på markedet, så prisen har sunket) Men ikke en ut datert modell selv om!

Skrevet (endret)
Nokia 6300 er i hvert fall en kjempe god telefon! Har ikke hatt den selv, men har solgt av den i bøtter og spann, også til kjente... Den er enkel i bruk, har god batteri levetid og er solid og god :)

Så hvis det står mellom 6300 og 3600 så ville jeg absolutt ha gått for 6300! Selv om det ikke er store prisforskjellen, så får du mer for pengene på 6300 (har vært lengre på markedet, så prisen har sunket) Men ikke en ut datert modell selv om!

Ok :) Men i følge alle tekster jeg har lest om begge telefonene, så er 3600 bedre på batteritid, kamera blant annet. Så hvorfor skal jeg da gå for 6300 i stedet for 3600?.. Blir forvirra merker jeg :P

Endret av Linenor
Skrevet

Jeg har ikke vært noe særlig borti 3600 dessverre... Kan egentlig ikke si annet enn at det er en veldig stilig telefon utseendemessing :)

Skrevet
Jeg har ikke vært noe særlig borti 3600 dessverre... Kan egentlig ikke si annet enn at det er en veldig stilig telefon utseendemessing :)

Ok, takk :) Blir nok 6300 tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...