Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått tom, og tenkte jeg skulle bestille på strawberrynet. De har ikke Redken Fresh Curl, som jeg har brukt tidligere og vært fornøyd med, og tenkte jeg skulle høre om noen har tips.

Jeg har langt, relativt tykt, bølgete/krøllete hår. Håret blir flatt og rart av butikksjampo, og jeg kan ikke bruke antifrizz-produkter. Sistnevnte tynger håret mitt, og selv om krus reduseres noe, forsvinner alt annet av liv også. Jeg er derfor også skeptisk til f.eks. Redken All Soft og dennes like, fordi jeg innbiller meg at håret blir for tungt og silkemykt av det. Jeg har funnet ut at det beste for meg er volum-sjampoer og noen krøllesjampoer, som gjør håret mitt "lett" og med noe tekstur, sånn at det ikke blir så mykt at det ikke går an å håndtere det.

Noen som kan tipse meg?

Om ikke annet - noen som bestiller Redken på nett til under 200,-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker Redken Full Body shampoo. Den er veldig fin til mitt hår som er forholdsvis slett og litt tungt. Håret blir lettere, mykere og enklere å ha med å gjøre. Men nå har jo vi ganske forskjellig hår, da.

På feelunique.com får du Redken til rundt 90 kroner. De har Fresh Curls også, ser jeg.

VOILA! Gratis frakt er jo et pluss! :)

Endret av Bloodless
Gjest Hilde K S
Skrevet

Gå inn på fitjarsoap sin nettbutikk og ta en titt på Jessicurl-produktene der, eller Huldrehårserien. De er uten silikoner og funker fint på krøllete hår.

Skrevet

Tusen takk for tips, alle sammen. :) Det er liksom en jungel av sjampoer der ute.

Nå ser jeg hvertfall at jeg lett kan på tak i Redken Fresh Curl, men ble også nysgjerrig på å prøve noe annet. Så jeg får tenke litt. Dette er seriøse saker, nemlig. :ler:

Skrevet

Body Double Thick-In Shampoo fra Sebastian skal være veldig bra. Har ikke prøvd den selv, men vet mange er storfornøyd da den gir mye volum.

Skrevet

Lakshmi har en naturlig hårpleieserie uten tilsetningstoffer som er skadelig for kroppen. Den fungerer veldig bra på tykt, bølget og litt uregjerlig hår. Jeg har testet den selv og jeg synes den var veldig god. Eneste som er litt uvant er at det føles ut som det er noe som mangler, men det kan godt være at det bare er mangelen på alt det andre de putter i disse shampooene. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...