Gjest Sommer! Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hei! Hva kommer deres frokost til å bestå av i sommerferien? Har dere noen planer for hva dere har tenkt å spise? Her kan alle komme med forslag og kommentere! :D
venus_ Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Det samme som ellers, feks: -brødskiver - knekkebrød - yoghurt/kesam med müsli - havregrynsgrøt - grove muffins - div eggretter; omelett, eggerøre, kokt egg - div spennende pålegg som feks eggesalat, hummus, tunfisksalat, guacamole osv - smoothie
Chanel.No5 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Enig med Vens her, samme som jeg spiser til vanlig..
Gjest Marlo Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Legger stort sett aldri om kostholdet etter årstider og ferier (hvorfor skal man? ), MEN jeg tilförer ofte ingredienser m.m. alt ettersom det er sesong for dem. Så på sommeren og utover spiser jeg mye mer frukt og bär.
Aurela Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 (endret) Jeg har dersverre en lei tendens til å ikke spise forkost i ferier.. Står sjeldent opp før ni, og kaster som oftes bort morgenen foran tven eller andre "late" aktiviteter.. Så merker ikke sulten ordentlig før lunsjtider der jeg ofte begynner å lage meg noe, f.eks. baking, omlett etc.. Blir sjeldent brødmat.. Får håpe jeg blir flinkere med alderen.. Men, med aldren kommer jo ofte også arbeid i såkalte ferier, og da spiser jeg jo vanlig Endret 2. juni 2009 av Aurela
Chanel.No5 Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Får håpe jeg blir flinkere med alderen.. Men, med aldren kommer jo ofte også arbeid i såkalte ferier, og da spiser jeg jo vanlig Hmm.. Kanskje derfor jeg spiser som normalt i feriemånedene.. Savner skoleferielengden og ikke bare disse 5 ukene når en jobber fullt og vel som det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå