Gjest Trolletrine Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Har møtt en fantastisk mann. Pga forskjellige grunner har vi snakket med hverandre på tlf i over 14 dager før vi fikk møttes igjen.Da vi nå møttes igjen var vi sammen i fire dager, deriblant en båttur sammen med et vennepar av han. Trodde kanskje vi skulle finne på noe i går også, men hørte ingenting.Sendte derfor mld utpå dagen med "hei, har du det bra"- type mld. Får svar etter mange timer. Sier han er stuptrøtt etter å ha vært på båttur og grilling med familie. Siden han ofte sier at han vil at jeg skal ringe mer til han, valgte jeg å ringe litt senere. Han tar ikke tlf, men jeg får mld om at han har lagt seg, og at vi snakkes i morgen. Men har ikke hørt noe ennå. Herregud, what to do? Har valgt å ikke gjøre noe, og heller vente og se...Men er dette bare typisk MENN, eller er jeg dumpa????Eller bare nevrotisk??:-)
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Skjønner godt du venter, men det kan jo ha skjedd noe på jobb så han måtte jobbe overtid kanskje? Hadde gitt han til litt lenger utpå kvelden.
Gjest gjest- silje Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Tror magefølelsen din har rett.. Du er dumpa! Hadde han vært in to you så hadde han tatt telefonen! Eller så hadde han ringt deg idag.
Gjest Trolletrine Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Han pleier ikke å ringe meg før utpå kvelden uansett...men syns bare gårsdagen var litt rar... hvorfor på død og liv introdusere meg for venner hvis han ikke er interessert? Da han kjørte meg hjem etter båtturen spurte han om jeg ville bli med på grilling sammen med vennene eller om han bare skulle kjøre meg hjem. Jeg sa at han kunne kjøre meg hjem slik at han fikk litt tid for seg selv også. Da svarte han at "ja, det skal jo ikk bli for intenst heller".....HÆ??????
Gjest Trolletrine Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Tror magefølelsen din har rett.. Du er dumpa! Hadde han vært in to you så hadde han tatt telefonen! Eller så hadde han ringt deg idag. Faen!!!!!.....
Gjest D-shol Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Da han kjørte meg hjem etter båtturen spurte han om jeg ville bli med på grilling sammen med vennene eller om han bare skulle kjøre meg hjem. Jeg sa at han kunne kjøre meg hjem slik at han fikk litt tid for seg selv også. Da svarte han at "ja, det skal jo ikk bli for intenst heller".....HÆ?????? Kanskje han tror du vil ha litt avstand også? Umulig å vite uten å snakke med ham egentlig.
Gjest gjest- silje Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Kanskje han tror du vil ha litt avstand også? Umulig å vite uten å snakke med ham egentlig. Tja kanskje dette? Siden han sa at det ikke skulle bli for intenst, så kan det jo være at han mener det er intenst nå? Aner ikke jeg, bare at kunne han sende melding, så kunne han ha tatt tlfen..
Gjest Trolletrine Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Kanskje han tror du vil ha litt avstand også? Umulig å vite uten å snakke med ham egentlig. Grrr....HERREGUD så vanskelig da!!!!Skjønner ingenting av hva som er rett eller galt...Tenkte bare at han er en mann som har vært lenge singel, og at det sikkert tar litt tid å omstille seg...Prøver jo bare å ikke være klengete jeg! Har sjekket Facebook, og vi er fremdeles venner der...foreløpig kanskje... Huff altså, voksne dame oppføre seg sånn som dette!!!
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Jeg pleier helt bevist av og til å vente litt med å ringe tilbake, selv om jeg vanigvis ringer fort tilbake, bare for å ikke være for tilgjengelig. Mange andre gjør også det. Dessuten er mange slitne etc. også noen ganger. Du må ha langt mere enn dett å komme med om du skal trekke noen negative konklusjoner.
Gjest Gjest_damen_* Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Kanskje han er redd for å skremme deg vekk?
Gjest nacho Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Kanskje han er redd for å skremme deg vekk? menn er ikke kompliserte personer som venter med å ringe for å ikke virke overivrige, eller for interesserte.. Liker han deg, lar han deg få vite det... og lar deg ikke vente og lure slik som du gjør nå... beklager, men du må ikke sitte å vente på noen som er for trøtte til å snakke med deg.... er du trøtt klarer du å presse deg litt ekstra for å snakke med en man liker.. min mening... håper jeg tar feil da, for din skyld..
Gjest Trolletrine Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 menn er ikke kompliserte personer som venter med å ringe for å ikke virke overivrige, eller for interesserte.. Liker han deg, lar han deg få vite det... og lar deg ikke vente og lure slik som du gjør nå... beklager, men du må ikke sitte å vente på noen som er for trøtte til å snakke med deg.... er du trøtt klarer du å presse deg litt ekstra for å snakke med en man liker.. min mening... håper jeg tar feil da, for din skyld.. Æsj altså...sånn tenker jo jeg også...Blir jo superdeppa av dette
*Numi* Skrevet 2. juni 2009 #13 Skrevet 2. juni 2009 Det kan jo hende at da han spurte om du ville være med på griling eller om du ville hjem, at han egentlig skulle ønske du ble med på grilling? Og da du sa nei, så ble han litt satt ut, og at det var derfor han svarte som han gjorde, og at det er derfor han gir deg litt rom? Jeg tror ikke du skal ta det opp i verste mening sånn helt med én gang ihvertfall. Noen sier at gutter er så enkle at de sier rett ut om de liker deg eller ikke, at de ikke bruker tid for å virke mindre overivrige eller mindre interessert - vel, gutter er forskjellig de også, akkurat som oss jenter. Det kan som sagt hende at han avventer og at han ble litt satt ut av at du ville hjem isteden for å grille, eller noe.
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juni 2009 #14 Skrevet 2. juni 2009 Hallo? Du takket NEI til å være mer med ham, hva tror du han tenkte om det? (Han tenkte garantert at DU syntes HAN ble for intens, siden han sa det om at det ikke må bli for intenst.) Nå tenker han seg fordervet på hvordan han skal rette det opp og da blir svaret i første omgang avstand. Send en hyggelig melding og spør om dere skal treffes.
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juni 2009 #15 Skrevet 2. juni 2009 menn er ikke kompliserte personer som venter med å ringe for å ikke virke overivrige, eller for interesserte.. Liker han deg, lar han deg få vite det... og lar deg ikke vente og lure slik som du gjør nå... beklager, men du må ikke sitte å vente på noen som er for trøtte til å snakke med deg.... er du trøtt klarer du å presse deg litt ekstra for å snakke med en man liker.. min mening... håper jeg tar feil da, for din skyld.. Jeeeeez, så feil du tar. Selvsagt kan menn også være kompliserte.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #16 Skrevet 2. juni 2009 Hallo? Du takket NEI til å være mer med ham, hva tror du han tenkte om det? (Han tenkte garantert at DU syntes HAN ble for intens, siden han sa det om at det ikke må bli for intenst.) Nå tenker han seg fordervet på hvordan han skal rette det opp og da blir svaret i første omgang avstand. Send en hyggelig melding og spør om dere skal treffes. Neineineinei!Ikke si slikt. Vi har mer enn nok med at kvinner tenker slik..vi trenger ikke at mannfolka tenker sånn også,da blir jo hele dette dating-opplegget en evig runddans.
Gjest Hilde K S Skrevet 2. juni 2009 #17 Skrevet 2. juni 2009 Neineineinei!Ikke si slikt. Vi har mer enn nok med at kvinner tenker slik..vi trenger ikke at mannfolka tenker sånn også,da blir jo hele dette dating-opplegget en evig runddans. Datingopplegget er jo stort sett en jævla runddans. Mange menn er akkurat like usikre og famlende som damer i startfasen av et forhold.
Gjest Kråkaa Skrevet 2. juni 2009 #18 Skrevet 2. juni 2009 Skjønner godt at du føler deg litt nevrotisk! Men det kan jo faktisk være en mulighet slik som andre sier her at han følte seg tilsidesatt da du valgte å ikke bli med på grillingen. Ringer han ikke iløpet av denne kvelden så ringer du han imorgen kveld. Da vil du nok få en pekepinn på hvordan ståa er Lykke til,hold oss gjerne oppdatert. Er spennende dette
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #19 Skrevet 2. juni 2009 Trodde kanskje vi skulle finne på noe i går også, men hørte ingenting.Sendte derfor mld utpå dagen med "hei, har du det bra"- type mld. Får svar etter mange timer. Sier han er stuptrøtt etter å ha vært på båttur og grilling med familie. Siden han ofte sier at han vil at jeg skal ringe mer til han, valgte jeg å ringe litt senere. Han tar ikke tlf, men jeg får mld om at han har lagt seg, og at vi snakkes i morgen. Men har ikke hørt noe ennå. Jeg synes du maste på han når du ringte han etter at han hadde opplyst om at han var stuptrøtt. Kanskje derfor han trenger litt rom nå?
Gjest Complex Skrevet 2. juni 2009 #20 Skrevet 2. juni 2009 Ring i morgen om du ikke hører noe fra han! Spør om dere skal gjøre noe eller noe slikt. DA finner du fort ut hvor ståa er Håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå