Gjest Dora Flanica Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Dette er en morsom forumslager. Det går ut på at man skal ønske seg noe, så skal nesteman ødelegge det, så ønske seg noe, og så videre. Eks: Dora: Jeg ønsker meg en ny bil Bruker1: Du får en ny fin rød bil, men du har glemt å betale veiavgiften, så bilen blir avskiltet. Jeg ønsker meg nye sko Bruker2: Du får nye sko, men morra di stjeler dem, og siden hun bruker 50 i skostørrelse, så får du dem tilbake helt sprengt foran og bak... osv, osv.... U got it?? Vel, jeg starter: Jeg ønsker meg nytt fotoapparat
Gjest antigartner Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg ønsker meg nytt fotoapparat Du får det, men det er et analogt engangskamera i papp. Jeg ønsker meg sykkelhjelm.
Gjest Dora Flanica Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Du får det, men det er et analogt engangskamera i papp. Jeg ønsker meg sykkelhjelm. skyver denne tråden litt opp :gjeiper: du får en fin blå sykkelhjelm, men idet du skjener av gårde på sykkelen blir du truffet av toget. heldigvis overlever du uten en skade, men sykkelhjelmen er det dessverre bare noen tynne fliser av igjen. jeg ønsker meg en luksushengekøye
Gunnhild83 Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Du får luksushengekøyen, men din ekstremt overvektige onkel ødelegger den 2 min etter den er montert. Jeg ønsker meg en dusj med vifte som lufttørker meg
Gjest Dora Flanica Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jeg ønsker meg en dusj med vifte som lufttørker meg Og feen tryller med tryllestaven, vips har du fått en dusj med vifte. Problemet er at vifta er litt i sterkeste laget, så hele dusjen med deg inni letter og svever trehundre meter bortover før den treffer et tre og blir slått til pinneved. Jeg ønsker meg nye joggesko
Gjest strykebrett Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Du får nye joggesko, men det er uheldigvis av typen som både blinker og spiller en sang når man går/løper på dem. Etter ett par løpeturer er du på god vei til å bli fullstendig gal, så du må bare kaste dem for å bevare din mentale helse. Jeg ønsker meg en ny jakke.
Gjest Dora Flanica Skrevet 9. juni 2009 #7 Skrevet 9. juni 2009 Voila, nå henger det en fin rød jakke i skapet ditt. Men i din iver og glede glemmer du at den ikke tåler så mye, så etter et par gangers bruk hiver du den i vaskemaskinen. Vel. Den passer bedre til Barbie nå. Jeg ønsker meg nye pupper
Pingting Skrevet 9. juni 2009 #8 Skrevet 9. juni 2009 Og *poof*, så dukker det opp en svært gavmild mannlig millionær og sier han mer enn gjerne spanderer nye pupper på deg. Det han glemte å fortelle deg er at at han også gjerne spanderer både ansiktsløftning på Donatelle Versace-nivå og kjønnskifteoperasjon. Det finner du ut etter narkosen. Jeg ønsker meg ny bikini.
Gjest Dora Flanica Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Du får en ny rosa bikini. Men den er dessverre beregnet for kuer, og du har dessverre bare to pupper, ikke fire. Jeg ønsker meg ny tv
Gunnhild83 Skrevet 9. juni 2009 #10 Skrevet 9. juni 2009 PoFf.. Du får en ny fancy TV, bare synd den er så high-tech at du ikke får slått den på. Selvfølgelig foreligger bruksanvisning bare på Taiwansk. Tv'en din blir solgt videre til underpris på finn.no. Jeg ønsker meg nye gensere i masse fine farger.
Gjest antigartner Skrevet 9. juni 2009 #11 Skrevet 9. juni 2009 Tadam! Det ligger 60 nye gensere til deg i klesskapet. Alle er i fine farger. Det eneste aberet er at de 60 genserne er helt like, tversoverstripete og utstyrt med alle regnbuens farger, alle sammen. (A'la regnbueflagget.) I tillegg, når du skal vaske dem farger dessverre alle fargene av på hverandre. Jeg ønsker meg ny hårsveis.
Gjest Dora Flanica Skrevet 9. juni 2009 #12 Skrevet 9. juni 2009 Og det får du. En lekker sveis som garantert vil vekke oppmerksomhet. Ulempen er at frisøren er litt blind og blond, så når hun sprayer lekkerheten, så viser det seg at sprayen inneholder et middel som tiltrekker seg kråker og alskens flygende ting. Og på en-to-tre så er den lekre sveisen blitt til et kråkereir, bokstavelig talt. Jeg ønsker meg en pels.
Pingting Skrevet 9. juni 2009 #13 Skrevet 9. juni 2009 Og det får du. En lekker sveis som garantert vil vekke oppmerksomhet. Ulempen er at frisøren er litt blind og blond, så når hun sprayer lekkerheten, så viser det seg at sprayen inneholder et middel som tiltrekker seg kråker og alskens flygende ting. Og på en-to-tre så er den lekre sveisen blitt til et kråkereir, bokstavelig talt. Jeg ønsker meg en pels. Og det faar du! En nydelig, stor og varm minkpels. Laget av levende mink! Sinte, levende mink! Men det fant du selvfoelgelig ikke ut foer du tok den paa deg. Jeg oensker meg en kopp med kaffe.
Gjest antigartner Skrevet 9. juni 2009 #14 Skrevet 9. juni 2009 Kaffe skal bli. Du har sjelden smakt så god kaffe. Bare så synd at det du trodde var søtningsstoff viste seg å være avføringsmiddel.
Gjest antigartner Skrevet 9. juni 2009 #16 Skrevet 9. juni 2009 Glemte å ønske meg noe, for jeg var så opptatt av å ødelegge :-) Jeg ønsker meg en helaften på Bagatelle.
Gjest strykebrett Skrevet 9. juni 2009 #17 Skrevet 9. juni 2009 Ånden i flaska som skulle oppfylle ønsket ditt var fæl til å særskrive ord så du fikk en hel aften på bagatelle. Desverre gikk den ut på at du må stå i oppvasken mens Hellstrøm kjefter på deg. Jeg ønsker meg en sprettball!
Gunnhild83 Skrevet 9. juni 2009 #18 Skrevet 9. juni 2009 Du får en helaften på Bagatelle, men akkurat denne dagen har de Eksperimentell Aften, og på menyen er det utelukkende insekter. Jeg ønsker meg nye lister i gangen.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 13. juni 2009 #19 Skrevet 13. juni 2009 du får nye lister, men de er spisse og litt skarpe så du river opp beina dine. og snekkeren som kommer for å ordne det var av den billigste sorten så du ender opp med et stort høl i gulvet i gangen... jeg ønsker meg en kjekk date
Gjest Dora Flanica Skrevet 13. juni 2009 #20 Skrevet 13. juni 2009 Voila, så ringer det på døra og den kjekkeste mannen du noengang har sett står der med en bukett røde roser. Du blir med ham ut på en fin restaurant. Og der oppdager du at han er så dum at han knapt klarer å si to ord. Og det fyldige svarte håret hans var bare en tupe og tennene hans var fake. Jeg ønsker meg en ny skriver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå