Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff. Jeg får visst utslett av den deodoranten jeg bruker nå. Det er rødt rundt armhulen, og vondt når jeg tar der.

Har noen gode tips om en deodorant som er litt mild mot huden, og som faktisk funker?

Den jeg bruker nå funker som en kule, og lukter i tillegg kjempegodt. Men jeg kan jo ikke gå rundt med vondt utslett.

Trenger desperat hjelp her :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der kjenner jeg godt til :goodbye:

Jeg tåler ikke sterilan, nivea, you name it. Men jeg testet ut neutrogena som også er i matbutikkene, og den ser ut til å funke, er uten lukt, men unngår i hvertfall utslettet under armhulene:)

Ellers har jeg prøvd vichy fra apoteket, men jeg sverger faktisk til neutrogena jeg, og rimelig er den også i forhold :jepp:

Skrevet

Jeg har samme problem!

Spesielt deodoranter med anti-perspirant er fy for meg.

Bioterm sin lysegrønne og neutrogena kan jeg bruke, men ikke over lengre tid, så da bruker jeg talkum innimellom.

Gjest Flode
Skrevet (endret)

Vær obs på deodoranter som har aluminiumklorid som hovedingrediens (heter det ingrediens i deodorant???) Det er veldig sterkt og kan gi allergiske reaksjoner...

Endret av Flode
Gjest Dora Flanica
Skrevet

Har opplevd at hvis jeg bruker samme merke lenge, så begynner det å klø, da bytter jeg merke. Og jeg bruker aldri parfymerte deodoranter. Men apoteket har mange fine deodoranter som er milde og som passer for sensitiv hud.

Skrevet

Krystalldeodorant! Har nettopp konvertert til denne og er storfornøyd. Har skrevet en omtale av den om du ikke vet hva jeg snakker om :D

Skrevet

Takk for tipsene :) Dette må testes ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...