Gjest Gjest_smilla_* Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg slutter i jobben ufrivillig den 30 juni. Det jeg lurer på da, er om jeg får lønn i juni? Jeg har ikke tatt ut ferie og heller ikke planlagt ferie. Ble ansatt dette året, så jeg har ikke tjent opp feriepenger herfra.
Glitnir Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg slutter i jobben ufrivillig den 30 juni. Det jeg lurer på da, er om jeg får lønn i juni? Jeg har ikke tatt ut ferie og heller ikke planlagt ferie. Ble ansatt dette året, så jeg har ikke tjent opp feriepenger herfra. Dersom du jobber i juni, skal du selvsagt også har lønn for juni.
Lilleba Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Og når du slutter, har du krav på å få utbetalt feriepenger av all lønn du har tjent i år. Men du blir trukket vanlig skatt.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Du kan velge å vente å få feriepengene som er opptjent til 2010, da er de trekkfrie. Skal du ikke ha ferie skal du ha månedslønn og opptjente feriepenger fra 2008.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå