Gjest lille_ma Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Ja, det er altså ikke første gang.. her forrige dagen hadde vi en avtale om å treffes, han sender meg melding først utpå kvelden ( da har jeg sittet og ventet) om at "han føler seg i dårlig form" og ikke kommer. Det er dessverre ikke første gang dette skjer. Jeg har tatt det opp med han tidligere at slike ting blir et irritasjonsmoment for meg, vi treffes ikke altfor ofte i utgangspunktet. Jeg blir, barnslig nok, sint og irritert når slike ting skjer. Er kort på telefonen og lar det være opp til han å ta kontakt igjen. Burde man kunne klare å se bort fra slike episoder eller hvordan reagerer dere?
Caramela Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Kan du ikke spørre om han føler seg bra nok til at du kommer på besøk til han i stedet da?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg tror nok at jeg ville sagt klart i fra at det er uakseptabelt å stadig bryte avtaler. Ville fortalt han at jeg synes det er respektløst rett og slett og så ville jeg latt vær å gjøre flere avtaler enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 OPS! Han begynner å miste interessen! Vær glad og avvisende neste gang han tar kontakt. Eneste som funker.
Gjest lille_ma Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Nja.. hadde det vært en annen hadde jeg nok tenkt at han mistet interessen, men ikke denne gutten Han er veldig søt dagen etterpå, når han skjønner at han har skuffet meg. blomster etc. Lover at det ikke skal skje igjen..Blir bare irritert over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå