Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hei! Noen som har erfaringer med denne klinikken?
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Hei! Noen som har erfaringer med denne klinikken? Hei jeg har ingen erfaring, men tok kontakt med de. Spurte om hvor mye det kosta osv.. Sendte over noen bilder tatt med mobilkamera. Skulle få svar nr de hadde tid for var vist mye å gjøre. Fikk svar med en gang og hun fortalte at jeg trengte den dyreste behandlingen self. Jeg ble skeptisk og søkte på nettet. Fant en blog om en som hadde vært der. Han var skikkelig skuffet og slet nå veldig. De mente at jobben var god nok, men bildene han sendte meg viste at det ikke var dyktig arbeid. Det så ut som dukkehpr som stod feil vei.
Avalon Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Oida.. denne klinikken på vurderingslisten min, ble meget skeptisk nå. Må si jeg fikk heller ikke noe godt inntrykk av nettsiden deres heller for en eller annen grunn. Fikk bedre inntrykk av privatsykehuset i haugesund, fra nettsiden altså, har ikke vært i kontakt med noen av dem ennå
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Takk for svar :o) Gjest: vet du hvilken behandling han hadde tatt? Avalon: jeg har vært pasient på privatsykehuset, og jeg har bare gode erfaringer derfra. De jeg var i kontakt med var "øyeavdelingen". Der var ihvertfall service og alt som hører til upåklagelig :o)
Avalon Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Takk for svar :o) Gjest: vet du hvilken behandling han hadde tatt? Avalon: jeg har vært pasient på privatsykehuset, og jeg har bare gode erfaringer derfra. De jeg var i kontakt med var "øyeavdelingen". Der var ihvertfall service og alt som hører til upåklagelig :o) Takk for det! Da regner jeg nesten med at de er hyggelige på de andre avd også! :D Vet du forresten om det finnes flere slike private klinikker i haugesundsområdet eller er det bare disse to?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Em, det kommer litt an på hva du skal der. Ikke alle klinikkene som utfører samme tjenester. Det er en klinikk som heter Haugesund Hudpleieklinikk. De har massasje, og ansiktsbehandlinger, bl. a. Mine erfaringer derfra er ikke de beste, men det kan jo hende jeg har vært uheldig. Syns det var endel feilinformasjon/dårlig informasjon, og fokuset på salg var litt vel høyt hos hun jeg hadde kontakt med. Selv etter at jeg poengterte at jeg var en "fattig student". Har også lest noe om at det skal være en Klinikk Hausken der, de holder på med IVF, altså ikke hud- eller kroppsbehandlinger på lik linje med de tre andre klinikkene. Det var det jeg fant ut etter et raskt google-søk, men jeg er ikke mester på googling, så.... Du må uansett ha lykke til da
Furstina Skrevet 28. august 2009 #7 Skrevet 28. august 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå