Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Idag er bursdagen til en jeg er veldig betatt av. Problemet er at jeg ikke har sett han på over ett år, og vi avsluttet kontakten vi hadde på en ganske kjedelig måte uten å skulle gå noe videre inn på det. Han bor langt unna her, og sjansen er vel størst for at jeg aldri mer får se han igjen. Men allikevel klarer jeg ikke slutte å tenke på han. Vi snakket sammen på msn her om dagen (etter å ha vært uten noe som helst kontakt i over et år som sagt) og alt ble "bra" mellom oss igjen. Jeg er nesten aldri på msn, og når jeg er det, så er ikke han online, så har ikke fått snakket med ham siden det. Jeg skrev ham en mail der jeg skrev at jeg likte at vi hadde fått kontakt igjen med hverandre, da vennskapet vårt var veldig viktig for meg. (Vi var bestevenner på et tidspunkt, ikke bare "kjærester") Han svarte ikke på den mailen, men så var den veldig kort da, og jeg spurte heller ikke om noe som helst. Da vi avsluttet samtalen på msn skrev vi bare at vi gledet oss til å snakke sammen på msn igjen en annen dag. Så idag er det bursdagen hans da.. Jeg vil skrive en bursdagsmail til han, for å vise at jeg ikke har glemt det, og da skrive kanskje noe mer også? Hva burde jeg skrive? Bare "gratulerer med dagen"? Eller noe mer? Vil jo ikke virke innpåsliten som sagt..
Gjest Flode Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Hei hei. Bare en liten hilsen for å gratulere deg med dagen, og fortelle deg at jeg ble så glad etter den lille praten vår på msn her om dagen... Håper du får en fin dag, og at vi prates igjen snart!!! Klem.
Gjest tralala Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Gratulerer så mye med dagen idag, ønsker deg en super dag! Tenker på deg og håper vi snakkes snart igjen Kose deg så mye du kan! Stooor bursdagsklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå