Gjest kattarina Skrevet 25. juli 2003 #1 Skrevet 25. juli 2003 en voksen pus har adoptert meg og jeg lurer nå på hvordan jeg skal vaske mat og vannfatet hennes. varmt vann og sepe? og en børste til å skrubbe det helt rent? kan jeg bruke oppvaskbørsten min? og tørke av med samme handkledet jeg tørker vanlig oppvask med? og hvor ofte bør disse tingene rengjøres? takk for svar
Fiola Skrevet 25. juli 2003 #2 Skrevet 25. juli 2003 Jeg ville ha brukt egen børste ja. Du trenger da ikke tørke dem.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2003 #3 Skrevet 27. juli 2003 Matskålen til katten skal vaskes hver dag så jeg anbefaler deg å kjøpe to stk med en gang. Jeg putter de i oppvaskmaskinen sammen med resten av oppvasken.Helt greit. så er det viktig at du fyller den matskålen med skikkelig kattemat og ikke frisawiskas uggabugga saltholdeige kaloribomber fra rema.Kattunger skal ha et skikkelig kattungefor, kastererte monser sitt for og eldre katter et for tilpasset eldre katter.Snakk med dyrlegen din så får du vite hva hun/han anbefaler deg.vaksinering og ID-merking er en selvfølge håper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå