Gjest guestgirl Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 I går spurte ei god veninne meg om jeg kunne tenkte meg å onanere henne noen gang. Vi er voksne damer i 30 årene begge to i hvert vårt forhold. Jeg har lyst. Hva skal jeg gjøre?
Suzy Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 I går spurte ei god veninne meg om jeg kunne tenkte meg å onanere henne noen gang. Vi er voksne damer i 30 årene begge to i hvert vårt forhold. Jeg har lyst. Hva skal jeg gjøre? Først og fremst vør du vel spørre mannen din om han syns det er ok at du gjør noe bak hans rygg (evt tenke gjennom hvordan du hadde følt det om han onanerte en kompis) og får du OK så er det vel bare å gjøre det?
Gjest guestgirl Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Takker for svar fra dere Ja det frister å gjøre det. Skal treffe henne i morgen og da kan jeg jo si at JA jeg har lyst Og ja jeg skal fortelle dere etterpå hvordan det gikk. Hvordan skal jeg gjøre det da? Ikke sikkert hun liker det samme som meg
Suzy Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Takker for svar fra dere Ja det frister å gjøre det. Skal treffe henne i morgen og da kan jeg jo si at JA jeg har lyst Og ja jeg skal fortelle dere etterpå hvordan det gikk. Hvordan skal jeg gjøre det da? Ikke sikkert hun liker det samme som meg Og han du har et forhold til? Hva sier han?
Gjest MåneSkygge Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Er hun i et forhold da? Les det første innlegget så ser du da det.
Juso Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Les det første innlegget så ser du da det. Åja, så ikke det jeg. Beklager
Suzy Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Syns bare det er interessant at TS tar til seg alle hurrarop og overser spørsmålet om hvordan hun forholder seg til han hun er i et forhold til...
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Og han du har et forhold til? Hva sier han? Det er vel hennes ansvar! Hun spurte "Hva gjør jeg", og da syns jeg du skal svare på det.
Gjest guestgirl Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Ser dere lurer på hva typen hadde sagt. Spurte han og han sa det var ok så lenge det ikke var følelser inne i bildet og det ikke var en annen mann.
Kamikatze Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 Det er vel hennes ansvar! Hun spurte "Hva gjør jeg", og da syns jeg du skal svare på det. Vi svarer jo: Hun bør høre med sin livsledsager om det er greit... :gjeiper: Hvis det er grønt lys, er det vel bare å gnukke ivei. Hvis hun ikke liker det samme som deg, så sier hun vel hvordan hun liker det. Hun er jo ikke fjortis, heller... Men vær klar over at det følger visse ulemper med venninnegnukk. Først at det blir litt kjedelig etter fem minutter. Etter ti minutter blir det dørgende kjedelig og du ønsker deg bort derfra. Etter tjue minutter må du gå ei uke i støttebind mot tennisalbue. - Love hurts...
Suzy Skrevet 3. juni 2009 #16 Skrevet 3. juni 2009 Ja er det greit for ham så er det som Katta så fint sier bare å gnukke i veg
Gjest guestgirl Skrevet 3. juni 2009 #17 Skrevet 3. juni 2009 Suzy: Jeg ville ikke gått bak ryggen på typen nei, men når han sier ok så er det ok Dette blir rart...
Miss Undercover Skrevet 3. juni 2009 #18 Skrevet 3. juni 2009 Dette blir rart... Ja, mest sannsynlig så er det vel nettopp det det blir - rart.
Gjest KateW Skrevet 4. juni 2009 #19 Skrevet 4. juni 2009 Skulle jeg først dilla med ei dame, så ville jeg nå slikket henne, og ikke bare fingergnikket, men det er jo meg, da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå