Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Endelig har vi fått hunden vår hjem!! En nydelig berner sennen!

Men jeg er så imponert over hvor rolig og forstandig den virker, den glir rett inn i familen, både med oss voksne og barna.

Leker, herjer, koser og sover. Har ikke vært noe sturing eller uling etter hundemamma og søsken!

Men det som imponerer meg mest er nettene! Første natta var det litt klynking og ut og tisse i tre-tiden før den sov til morgenen. De siste nettene nå har den vært ute og tisset før vi har lagt oss, og vi hører ikke en lyd før vi står opp og går ned fra loftet, da ligger den glad og forventningsfull og logrer med halen, ingen tisseuhell! Den ligger som sagt ikke på samme rom, men døren er åpen og jeg sover veldig lett sånn at jeg hører vært minste klynk og hvin.

Er dette generelt for bernervalper? Har hatt berner før, men ikke fra valp.

Har hatt Engelsk setter før, og det var et sabla styr med uling og bråk, både natt og dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med "baby" i hus!!!

Skrevet

hei

har også berner sennen og hadde det akkoratt likt som deg da vi fikk vår hjem, lite klynking og tisseuhell om natten.

er en fantastisk rase, snill og god, leken og glad og selfølgelig nydelig :)

vår er nå 1,5 år så det går fort

gratulerer me valpen ;)

Skrevet

Grattis med valp :) Det er utrolig morsomt og tida går kjempefort, så nå må dere passe på å kose dere masse.

Jeg kjenner ikke til berner sennen, så jeg vet ikke om det er vanlig at de er så rolige helt fra starten. Men vår golden roet seg også fort når han kom til oss, ingen klynking eller uling på natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...