Edie Skrevet 28. juli 2003 #21 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg hadde også gode intensjoner en gang da jeg fylte 18. Ville prøve meg som blodgiver, men pga allergi fikk jeg ikke lov. Lurer også på hvor mange som egentlig er igjen etter alle disse reglene.. Men bra det er noen, og alle disse burde gi blod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. juli 2003 #22 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg tok piercinga mi i England jeg, så da får jeg ikke lov da. :cry: Jeg som hadde tenkt å bli et nytt og bedre menneske etter å ha lest denne tråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. juli 2003 #23 Del Skrevet 28. juli 2003 Har du allergier kan du ikke gi blod. Kommer vel an på allergien, det da. Jeg er også allergisk mot en del småting, men jeg får gi blod likevel. Man må forresten veie over 50 kg, det er vel kanskje ikke nevnt her ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. juli 2003 #24 Del Skrevet 28. juli 2003 Kommer vel an på allergien, det da. Jeg er også allergisk mot en del småting, men jeg får gi blod likevel. Ja, også kanskje hva slags medisiner man bruker mot det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2003 #25 Del Skrevet 28. juli 2003 Ser ikke bra ut for meg Har allergi, piercing gjennom slimhinner, er under 18. Får bli et bedre menneske på andre måter jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå