Gå til innhold

Masse nupper og ujevnheter etter green peel

Anbefalte innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

God morn!

Håper noen kan hjelpe meg. For to uker siden fikk jeg utført en green peel, og resultatet ble egentlig ganske bra. Huden ble glatt og jevn, selv om alle arr fremdeles syns. Nå i godværet har jeg brukt solfaktor 30 når jeg har vært utenfor døren (har ikke solt ansiktet, men vært utendørs). Dette er akkurat hva jeg fikk beskjed av klinikken å gjøre. Men nå, etter tre dager med solkrem, ser huden like ille ut som før green peel'en. Nuppete og ujevn :tristbla: Føles rett og slett som 3000 kroner bare er hivd ut vinduet...

Så snille dere som vet; vil huden bli glatt og fin igjen når jeg lar være å bruke solkremen?

Og hva kan jeg gjøre videre? For å få huden finere igjen? Er det virkelig såååå lite som skal til for å reversere en green peel?

Og jo, jeg har snakket med klinikken som utførte green peel'en. Men får ingen skikkelige svar. Bare svada om å få utført nye peel'er til høsten. Men mitt poeng er jo at når peel nr. 1 har fungert så dårlig, hvorfor skal nr. 2, 3 og 4 virke bedre?

Aaaargh... *oppgitt*

Noen som har synspunkter å komme med, blir jeg veldig takknemlig!! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg tok milk peel og jeg var kjempe fornøyd .Og sikert etter sommeren skal ta den en gang til. Det var veldig sterk behandling i positiv mening , og den kostet 1800 kr på spa miami , så prøv det ;-)

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...